rops.
Vesien meno ei aina tiedä helppoa synnytystä.Mulla on ollut sikäli helpot synnytykset 2kpl kun molemmat alkaneet vesien menolla
Vesien meno ei aina tiedä helppoa synnytystä.Mulla on ollut sikäli helpot synnytykset 2kpl kun molemmat alkaneet vesien menolla
Juu, ehdottomasti oon samaa mieltä. Ite melkeen mursin eksältä peukalon ku esikoista synnytin...:ashamed:Anna sille ukolle turpaan synnytyksen ohessa. Multa ainakin hoitui hyvin ukon riepottelu siinä samalla kun synnytin.
Sua saa ärsyttää!!!!
Ai jaa, ehkäpä tässä tarkoitettiin kuitenkin sitä että silloin ainakin tietää että synnytys on käynnistynyt!Vesien meno ei aina tiedä helppoa synnytystä.
Ja mä purin melkein miehen sormin poikki :ashamed:Juu, ehdottomasti oon samaa mieltä. Ite melkeen mursin eksältä peukalon ku esikoista synnytin...:ashamed:
Joo helppoja ei ollut, liki 30h MolemmatVesien meno ei aina tiedä helppoa synnytystä.
Itte revin exältä tukan päästä. Muistan kun oikein heittelin sen päätä edestakasin, ihme ettei päänahka irronnu.Juu, ehdottomasti oon samaa mieltä. Ite melkeen mursin eksältä peukalon ku esikoista synnytin...:ashamed:
Sanamuotoilusi oli sitten ihan päin männikköä.Joo helppoja ei ollut, liki 30h Molemmat
Tarkoitin että helppoja siinä mielessä että tietää koska lähteä sairaalaan
Nii, ja kukaan muuhan ei koskaan täällä kysele noita samoja?Tämähän se on oikea paikka kysellä kivuista. Huh miten naiivi tyyppi toi oikeasti on, vai esittääkö vain?
Ja sä oot joko tyhmä kun et osaa lukea " rivienvälistä" tai vaan tyyppi jonka on pakko tarttua jokaiseen pikku virheeseen.Sanamuotoilusi oli sitten ihan päin männikköä.
:headwall:Tämähän se on oikea paikka kysellä kivuista. Huh miten naiivi tyyppi toi oikeasti on, vai esittääkö vain?
huoh, niin onkin, JOS tuleeHei KARKAUSVAUVA!
Ota vain suklaata.Miehellä vielä 10min menee
mutta atolen jo vaatevalmis, vaatett päällä
Hei, haitako jos syön suklaa, se vähän autta?
Tulee se, palsta jää odottamaan vauvauutisia. Tsemppiä!huoh, niin onkin, JOS tulee