Mitä mä oon tehnyt väärin?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Musta tuntuu että mä oon epäonnistunut lasten ruokakasvatuksessa, ainakin kun tätä palstaa lukee.

kumpikaan lapsista ei syö pitsaa, hampurilaisia, lettuja, pihvejä tai kastikkeita, eivät suostu juomaan limpparia, mehua sentään joskus

Heijän mielestä noi on pahoja eivät mitään herkkuja
 
Varmaan ihan saman mitä mun äiti mun kanssa, koska mäkään en lapsena koskenut tuollaisiin aineisiin, koska ne oli kamalia. Lohdutukseksi voin sanoa, että kyllä ne vielä oppii niitä syömään, =) . Hmmm.... eiku tosissaan sä armaan jaksat tehdä niille hyviä kotiruokia.... Ja niitähän ei sitten voita mikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EmmaAnnina:
Lapset ovat erilaisia. Tee heille ruokaa hauskalla tavalla, tee niistä ruuista hassuja annoksia. esim, ukon päitä. Ja yksi juttu, olen itte 13, mut eiks oo hyvä, jos lapsesi eivät tykkää herkuista? :heart:
Ootkohan sä eksynyt ja pahemman kerran?
 

Mä en lapsena tykännyt yhtään mistään hamppareista tai pizzasta. Eikä meillä noita kotona ollut ruokana kuin ehkä kerran, pari vuodessa. Vielä tänä päivänäkin mulle nauretaan, jos käydään esim. Mc:lla tai Hessulla, kun tilaan hampparin ilman mausteita, eli pelkka pihvi ja sämpylä. Pizza kyllä maistuu välillä turhankin hyvin... :whistle:
 
ap
siis on niille tarjottu suorastaan tyrkytetty, mutta kun eivät tykkää niin ei.
eilen olin paistamassa lettuja, kun itellä teki mieli, niin muksut ilmoittivat syövänsä mielummin iltapalaksi munakkaan
 

Yhteistyössä