Mitä luulette, saako Huhtasaari paljon ääniä?

Minä vähän luulen että saa. Kukaan ei kehtaa myöntää äänestävänsä sitä ettei luulla rasistiksi mutta kun on yksin äänestyskopissa niin saa valita mitä haluaa. Kun poistuu sieltä voi sanoa äänestäneensä jotain muuta, jos joku kysyy.

Noissa gallupeissa Huhtasaari saa vähän ääniä juuri sen "nolouden" takia. On vähän noloa äänestää sitä. Pitäisi olla niin avoin ja halata koko maailmaa mutta kun niin monet näistä tulijoista tekee pahaa meidän maassa. Olisi parempi jos niitä ei tulisi niin paljon ja että jos rikolliset saisi poistettua maasta. Näitä asioita ei kehtaa oikein mainita haastatteluissa kadulla.
 
M42
Mä luulen, että kärkinelikko on: 1. Niinistö Sauli ja sitten, aakkosjärjestyksessä nyt mainittuna, seuraavista tulee sijat 2-4: Haavisto Pekka, Huhtasaari Laura ja Väyrynen Paavo. Tuskin tulee toista kierrosta. Jos Väyrynen ei olisi ehdolla, kärkikaksikko voisi olla Niinistö-Huhtasaari, jos Huhtasaari ei olisi ehdolla, kärkikaksikko voisi olla Niinistö-Väyrynen.
 
Voi olla, että yllättää. Tuo amerikkalaistyylinen lokakampanja; kappas, gradun epäselvyydet juuri vaalien alla ja natsiksi nimittely voi sataa Lauran laariin.
Muutenkin tuo natsiksi nimittely pitäisi selvittää ihan poliisin avulla. Itseä jos nimiteltäisiin, se olisi rikosilmoituksen paikka.
Suomi 612 kulkueessa oli paljon tavallisia ihmisiä, heitä nimiteltiin natseiksi. Jotain rajaa...
 
Epäilen, että Niinistön kannatus on suht samaa luokkaa mitä gallupit ennustavat. Sensijaan veikkaan (tai sitten vaan toivon), että Haaviston kannatus on paljon uutisoitua pienempää.
Mun on kerrassaan vaikea käsittää, kuka haluaa presidentiksi ihmistä, joka elää niin etäällä todellisesta maailmasta. Kerrassaan kummallista, miten joku kuvittelee, että venäjän vyöryessä rajan yli homma hoidetaan rakastamalla ja halimalla. VMP.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja .....
M42
Epäilen, että Niinistön kannatus on suht samaa luokkaa mitä gallupit ennustavat. Sensijaan veikkaan (tai sitten vaan toivon), että Haaviston kannatus on paljon uutisoitua pienempää.
Mun on kerrassaan vaikea käsittää, kuka haluaa presidentiksi ihmistä, joka elää niin etäällä todellisesta maailmasta. Kerrassaan kummallista, miten joku kuvittelee, että venäjän vyöryessä rajan yli homma hoidetaan rakastamalla ja halimalla. VMP.
Vähän tätä ajoin takaa, kun sanoin, että mikäli vain Huhtasaari tai Väyrynen olisi ehdolla. Luulen. että nämä kaksi kärsivät eniten toistensa ehdokkuudesta. Tai sitten vain tunnen paljon ihmisiä, jotka "arpovat" Huhtasaaren ja Väyrysen väliltä.
 
vierailija
Ei tule saamaan... Laura on aivan liian nuori presidentiksi. Vaikkei tämä mikään ikäpeli olekaan, niin ei alle nelikymppinen nyt yksinkertaisesti voi olla presidentin eläkevirassa.
 
vierailija
Mikä eläkevirka presidentti on?
Sen jälkeen aktiivinen politiikan ura on vähän niin kuin siinä. Vai onko sulla esimerkkejä presidenteistä, jotka ovat jatkaneet uraansa suuren valiokunnan jäsenenä eduskunnassa? Ei alle nelikymppisen aktiivisen poliitikon ole mitään järkeä voittaa presidentinvaaleja. Koska kuten sanottua, se on poliittisen uran eläkevirka.
 
Yllättävän moni minun fb-kavereista ainakin hehkuttaa Huhtasaaren puolesta. Se on jännä nähdä miten vaaleissa käy. Kyllä meikäkin epäilee, että Sale jatkaa toiselle kaudelle.
Olen itse käynyt ääneni antamassa, kun olen estynyt varsinaisena vaalipäivänä.
 
vierailija
Yllättävän moni minun fb-kavereista ainakin hehkuttaa Huhtasaaren puolesta. Se on jännä nähdä miten vaaleissa käy. Kyllä meikäkin epäilee, että Sale jatkaa toiselle kaudelle.
Olen itse käynyt ääneni antamassa, kun olen estynyt varsinaisena vaalipäivänä.
Mitä jännää vaaleissa on? Sauli jatkaa, meneekö toiselle kaudelle ekalla kierroksella vai tarvitaanko toista, se jää nähtäväksi.
 

Yhteistyössä