Mitä luulette kiltit palstalaiset, olisko tällainen hääpuku hyvä vai huono lihavalle?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammuliini79:
En lukenut koko ketjua joten en tiedä mikä sun kokos on... Puku olis kokoa 42-44... ja myyn 200 ? pois =)
Mistä lähtien koko 42-44 on ollut kokoa ISO?Mun mielestä se on vasta vähän plussan puolella M-koosta.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos!:
http://www.luccabride.com/slideshow/default.asp?page=4&id=9

Ongelmana on erityisesti keskivartalo, joka on todella läski? Peittäiskö tuo hyvin läskit vai leventäisikö?
Entäs käytte maistraatissa hoitamassa hommat ja säästät rahat lenkkeilyvarusteisiin ?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos!:
http://www.luccabride.com/slideshow/default.asp?page=4&id=9

Ongelmana on erityisesti keskivartalo, joka on todella läski? Peittäiskö tuo hyvin läskit vai leventäisikö?
Entäs käytte maistraatissa hoitamassa hommat ja säästät rahat lenkkeilyvarusteisiin ?
no en todellakaan
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja tuossa jotain:
http://hubpages.com/hub/Plus-size-wedding-dresses
Nämä on kaikki jälestään kammottavia. Ei tuollaisia ainakaan.

Tosi kaunis puku tuo ap:n ehdottama. Mutta jos myös ylävartalossa on liikaa (esim. käsivarsissa) niin en hankkisi noin avonaista pukua. Tuo vaatii aika paljon myös yläkropalta. Ettei rinnat ja ylimääräinen pursua ulos kaula-aukosta.
 
Vaateliikkeessä töissä olevana voin kertoa että isommille naisille (koot 48-60) sopii nimenomaan nuo ensimmäiset pukumallit. Ylhäältä tiukka ja alhaalta leveä. Suora malli tai empirelinja vain korostaa huonoja puolia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nicola81:
Vaateliikkeessä töissä olevana voin kertoa että isommille naisille (koot 48-60) sopii nimenomaan nuo ensimmäiset pukumallit. Ylhäältä tiukka ja alhaalta leveä. Suora malli tai empirelinja vain korostaa huonoja puolia.
kiitos asiantuntevasta kommentista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mua kiinnostais tietää miltä sun käsivarret näyttää? jos sulla on paksut ja löllöt kädet niin tuo eka puku ei kyllä käy laatuun lainkaan... :(
vai että oikein kiinnostais. kuvaa ei tule, mutta jos ylipainoa on 30 kg niin eiköhän nuo käsivarretkin läskit ole. Kyllä olkaimeton puku käy mulle laatuun...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mua kiinnostais tietää miltä sun käsivarret näyttää? jos sulla on paksut ja löllöt kädet niin tuo eka puku ei kyllä käy laatuun lainkaan... :(
vai että oikein kiinnostais. kuvaa ei tule, mutta jos ylipainoa on 30 kg niin eiköhän nuo käsivarretkin läskit ole. Kyllä olkaimeton puku käy mulle laatuun...
Voihan siihen lisätä kevyen huivin tai siis sellaisen pashminatyyppisen tai jotain käsivarsille jos haluaa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mua kiinnostais tietää miltä sun käsivarret näyttää? jos sulla on paksut ja löllöt kädet niin tuo eka puku ei kyllä käy laatuun lainkaan... :(
vai että oikein kiinnostais. kuvaa ei tule, mutta jos ylipainoa on 30 kg niin eiköhän nuo käsivarretkin läskit ole. Kyllä olkaimeton puku käy mulle laatuun...
Voihan siihen lisätä kevyen huivin tai siis sellaisen pashminatyyppisen tai jotain käsivarsille jos haluaa...
juu, mä laittaisin jonkun sellaisen harteille.
 
Nykyään laiheliini
Hei minulla olisi todella kaunis luonnonvalkoinen hääpuku jossa halterneck olkain ja kerrostettu helma eli morsian ei näytä ollenkaan isolta :) Puvussa on selässä nyöritys jonka ansiosta puku sopii kokoa 46-52 jopa 54 olevalle morsiammelle. :) Voin laittaa sähköpostiinne kuvia jos jotakuta kiinnostaa. Puku jäi minulla käyttämättä omissa häissäni koska sairauden takia painoni putosi miltei 40 kg vajaan vuoden aikana :( Myyn puvun todella edulliseen hintaan :)Tiedustella voi suoraan sähköpostistanikin jasmiina@wippies.com
 
rausku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse asiassa tuo ekan puvun leikkaus on oikein hyvä, se tuo vyötäröä esille sellaisellakin jolla ei sitä vyötäröä meinaa olla. Toinen on sellainen halkiopuku, eli tähän malliin: http://images.maggiesottero.com/styles/389_x_529_front/J/J994.jpg
Tuo on kans aivan älyttömän ihana! :heart:
Mutta maggie sotterot on hirmu kalliita ja olen miettinyt että onko tuollainen sitten oikein paha vyötärölle..Mutta tuon tyyppisistä tykkäisin.
mäkin beesaisin tätä.
 

Yhteistyössä