Mitä luulette kiltit palstalaiset, olisko tällainen hääpuku hyvä vai huono lihavalle?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Eiks Alfred Angellolla ole sellaisia pulleammillekin sopivia malleja ja niissä on pulleammat mallitkin :)
en nyt muista. Olen kyllä katsellut hääpukuja aivan älyttömän paljon. hääpukuliikkeeseen pitäis mennä, mutta en ole vielä uskaltanut kun pelkään ettei vyötärön ympärykset riitä...
 
hmm
mun mielestä jos korsetti on alla niin tuo ap:n mekko ois paaljon parempi lihavalle kun nuo muut mitä tänne laitettiin. Nuo muut mekot ei peittäs yhtään vaan kaikki näkys rumasti :D
Ap:n mekko siis paras oikeesti, mut päällähän sen parhaiten näkee mikä juuri itselle sopis
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Toi malli vaatii hyvää kroppaa.
Läskit tursuu kainaloista varmasti kun on hihaton malli.
Noin " veistoksellinen" puku vaatii myös vyötärön.
niin kai...elättelin vaan toiveita kun koon 48 naisella ei tursunnut vaan näytti ihan hyvältä, kokoon nähden
 
pukuasiaa
Jos olet ylipainoinen, on olkaimeton huono vaihtoehto, koska käsivarret tulee näkyviin. Jos suurin ongelma oli vatsa oletan, että olet muutenkin ylipainoinen.
Parempi olisi vaikka empirelinjainen puku, jossa pienet hihat. Olkaimeton puku hanskoin on
ainakin katastrofi, koska se korostaa kaikkia huonoja puolia. Tuo puku oli kiva, mutta valitettavasti laihalle tai tavallisen kokoiselle. Muuten puvun idea kärsii. Ei istu lihavalla tai lyhyellä tasavartaloisella niin kuin kuvassa. ja miten tarkoitus, että puku loistaa.
Voihan sitä jokainen pukeutua haluamallaan tavalla, mutta ei se tarkoita että näyttää hyvältä. Kannattaa suhtautua realistisesti, vaikka joku puku o hieno, ei se ole sitä välttämättä meillä kaikilla. Toisen onnistuminen voi toisella olla iso moka.
Onnea puvun etsintään.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja alfred:
http://www.alfredangelo.com/Collections/DisplayCollection.aspx?CategoryId=1af402e9-205f-4b7b-9d22-6fec77b3d187
mutta noissahan oikein korostetaan vyötäröä?
Mutta jos ei ole vyötäröä, niin oikealla leikkauksella saa sen esille! Ja korsetti on sitten ihan ehdoton hankinta!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pukuasiaa:
Jos olet ylipainoinen, on olkaimeton huono vaihtoehto, koska käsivarret tulee näkyviin. Jos suurin ongelma oli vatsa oletan, että olet muutenkin ylipainoinen.
Parempi olisi vaikka empirelinjainen puku, jossa pienet hihat. Olkaimeton puku hanskoin on
ainakin katastrofi, koska se korostaa kaikkia huonoja puolia.
Olen ylipainoinen mutta haluan silti ehdottomasti pukeutua kauniiseen pukuun. empiremalliset ja hihalliset eivät vaan iske ollenkaan :/
ei mua haittais käsiläskit, vatsa sen sijaan mietityttää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Toi malli vaatii hyvää kroppaa.
Läskit tursuu kainaloista varmasti kun on hihaton malli.
Noin " veistoksellinen" puku vaatii myös vyötärön.
niin kai...elättelin vaan toiveita kun koon 48 naisella ei tursunnut vaan näytti ihan hyvältä, kokoon nähden
Ihan oikeesti, ei se mene noin. Jos on sellainen omenanmallinen niin ehdottomasti puku jossa on esim tuon Sotteron kaltainen vyötärö, nyöritys selkäpuolelle ja kunnon luut puvussa, sillä saa kurottua muotoja! Suora malli korostaa sitä omppumallia eli ehdottomasti tuollainen vyötärövedostus, kunhan ei ole liian paksusti vedetty!!!
 
ap

tämä ois kaunis

http://www.alfredangelo.com/Collections/ProductDisplay.aspx?productID=90cc2df9-22f2-4c3c-bff3-1789e3f9699a&categoryID=1af402e9-205f-4b7b-9d22-6fec77b3d187&pg=1
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja alfred:
http://www.alfredangelo.com/Collections/DisplayCollection.aspx?CategoryId=1af402e9-205f-4b7b-9d22-6fec77b3d187
mutta noissahan oikein korostetaan vyötäröä?
Mutta jos ei ole vyötäröä, niin oikealla leikkauksella saa sen esille! Ja korsetti on sitten ihan ehdoton hankinta!
Just näin, vaikka ei se korsettikaan ole pakollinen kun on laadukas puku jossa kunnon korsettiyläosa.
 
juh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pukuasiaa:
Jos olet ylipainoinen, on olkaimeton huono vaihtoehto, koska käsivarret tulee näkyviin. Jos suurin ongelma oli vatsa oletan, että olet muutenkin ylipainoinen.
Parempi olisi vaikka empirelinjainen puku, jossa pienet hihat. Olkaimeton puku hanskoin on
ainakin katastrofi, koska se korostaa kaikkia huonoja puolia.
Olen ylipainoinen mutta haluan silti ehdottomasti pukeutua kauniiseen pukuun. empiremalliset ja hihalliset eivät vaan iske ollenkaan :/
ei mua haittais käsiläskit, vatsa sen sijaan mietityttää
Vatsan saa sisään korsettiyläosalla! Hop, hop liikkeeseen sovittelemaan!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Toi malli vaatii hyvää kroppaa.
Läskit tursuu kainaloista varmasti kun on hihaton malli.
Noin " veistoksellinen" puku vaatii myös vyötärön.
niin kai...elättelin vaan toiveita kun koon 48 naisella ei tursunnut vaan näytti ihan hyvältä, kokoon nähden
Ihan oikeesti, ei se mene noin. Jos on sellainen omenanmallinen niin ehdottomasti puku jossa on esim tuon Sotteron kaltainen vyötärö, nyöritys selkäpuolelle ja kunnon luut puvussa, sillä saa kurottua muotoja! Suora malli korostaa sitä omppumallia eli ehdottomasti tuollainen vyötärövedostus, kunhan ei ole liian paksusti vedetty!!!
Juu, mä olen oikeasti nähnyt pukuja jotka on vyötäröstä tiukkoja ja ne on näyttäneet hyviltä ihan 100 + kokoisten päällä :)
siksi mä en oikein kannata sitä, että laitettas löysä mekko päälle
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Toi malli vaatii hyvää kroppaa.
Läskit tursuu kainaloista varmasti kun on hihaton malli.
Noin " veistoksellinen" puku vaatii myös vyötärön.
niin kai...elättelin vaan toiveita kun koon 48 naisella ei tursunnut vaan näytti ihan hyvältä, kokoon nähden
Täytyyhän sun päästä koittamaan pukua, et kai sä osta sikaa säkissä?
Jos passaa niin mikäs siinä.
Jos oot tota mieltä että näyttää hyvältä 48 päällä niin osta se sitten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos!:
http://www.luccabride.com/slideshow/default.asp?page=4&id=9

Ongelmana on erityisesti keskivartalo, joka on todella läski? Peittäiskö tuo hyvin läskit vai leventäisikö?
koska häät ovat? ehditkö laihduttaa? saisit sitten "korvaukseksi" ihanan puvun :)
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja alfred:
http://www.alfredangelo.com/Collections/DisplayCollection.aspx?CategoryId=1af402e9-205f-4b7b-9d22-6fec77b3d187
mutta noissahan oikein korostetaan vyötäröä?
Mutta jos ei ole vyötäröä, niin oikealla leikkauksella saa sen esille! Ja korsetti on sitten ihan ehdoton hankinta!
Just näin, vaikka ei se korsettikaan ole pakollinen kun on laadukas puku jossa kunnon korsettiyläosa.
Tämä on totta! Kaverille 157cm ja 86kg saatiin upea vyötärö nyörikorsettiyläosalla!
 

Yhteistyössä