Mitä luulette kerkeeäkö alkoholi imeytyä?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Yksi tuttavani tulee katumapäälle joskus muutaman siiderin juotuaan ja käy äkkiä oksentamassa ne.. Sanoo ettei alkoholi ole vielä ehtinyt imeytyä kun aloituksesta on tunti.. Jäin vain miettimään että kai siitä osa ehtii ainakin imeytyä? vai mitä mieltä te olette? Näitä turhia aloituksia taas..=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Lähinnä ihmetyttää miksi hän juo, jos katumapäälle tulee :eek:
aivan. ja jos tykkää mausta niin on niitä alkoholittomiakin. oliskohan ystävällä joku ongelma? ja kyllä itselläni ainakin imeytyy kun olen yhden siiderin jälkeen ihan hiprakassa.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ja jos on raskaana niin eipä se yksi huonoa tee...
Ei ole sannottu. Alkoholi vammauttaa lapsia todella paljon ja kaikista ponnisteluista huolimatta tiedeyhteisö ei ole löytänyt turvallisia rajoja. Voidaan vain todeta, että todennäköisesti pieni määrä vammauuttaa pienesti ja todennäköisesti suuri määrä vammauttaa suuresti.

Jos niitä huumeita on pakko käyttää raskaana ollessa, niin ihan mitä tahansa muuta, kuin alkoholia on parempi. Ja heti hoitoon!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ja jos on raskaana niin eipä se yksi huonoa tee...
Ei ole sannottu. Alkoholi vammauttaa lapsia todella paljon ja kaikista ponnisteluista huolimatta tiedeyhteisö ei ole löytänyt turvallisia rajoja. Voidaan vain todeta, että todennäköisesti pieni määrä vammauuttaa pienesti ja todennäköisesti suuri määrä vammauttaa suuresti.

Jos niitä huumeita on pakko käyttää raskaana ollessa, niin ihan mitä tahansa muuta, kuin alkoholia on parempi. Ja heti hoitoon!
Taidat olla oikeasti todella väärillä jäljillä?? Jätä pössyttely!
 

Yhteistyössä