[QUOTE="vieras";27555308]Ajatteletko 3 v:n noista ilahtuvan. Reinot, löylykauha, yöpuku, kylpylelut ja jumpsuit joululahjaksi pojalle, joka parhaassa leikki-iässä?!?! Ei millään pahalla, mutta nuo voisi ostaa muuten vain ja lahjaksi jotain muuta vai onko nuo tosiaan pojan toiveita?[/QUOTE]
No ihan on pojan omia toveita. Mitään noista ei varsinaisesti "tarvita", joten emme osta niitä muuten vaan. Vai pitäisikö ostaa muovikrääsää, joka jaksaa kiinostaa ehkä sen viikon? Ja eikös kylpylelut ole leluja?
Pojat viihtyisivät kylpyleikeissä vaikka tunteja, joten eikö ole aika loogista ostaa kylpyleluja? Sama löylykauhojen kanssa. Ei me varsinaisesti tarvita kolmea löylykauhaa, mutta olen kyllästynyt ainaiseen nahisteluun, kuka saa pitää sitä kuuppaa. Pukki ratkaisee tämänkin ongelman
Tiedän myös, että sitä lelua sun muuta tulee sukulaisilta, joten yritän itse minimoida sen tavaran määrän. Meilläkin kun on vaan rajalliset säilytystilat.
Ja poika on vuoden kuolannut mun Reinoja ja napissut, kun joutuu itse laittamaan saappaat, kun käydään postilaatikolla, puita pilkkomassa tai naapurissa. Eli pikku Reinot ovat tässä tapauksessa mitä oivallisin lahja