K
Kaisa
Vieras
Auttakaa mua keksimään jotain kivaa työkaverille, joka jää pian äitiyslomalle! Ei mitään kauhean kallista, mutta kuitenkin jotain...
Itse en keksi yhtään mitään!
Itse en keksi yhtään mitään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Lahjakortti valokuvaamoon.Voi sitten vaikka käydä otattamassa vauvasta kuvan.Itse sain töistä sellaisen ja oli tosi kiva.Käytiin sitten ottamassa 1v kuva valokuvaamossa
Alkuperäinen kirjoittaja meikkis:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Lahjakortti valokuvaamoon.Voi sitten vaikka käydä otattamassa vauvasta kuvan.Itse sain töistä sellaisen ja oli tosi kiva.Käytiin sitten ottamassa 1v kuva valokuvaamossa
Noi kuvaukset liikkeissä on kyllä aika kalliita, ja ap ei halunnut mitään kauhean kallista....
Entä Muumi-mukit äidille ja tulevalle vauvalle?
Alkuperäinen kirjoittaja ööööh:hei mieti tuota muumimuki -hommaa vielä.. itse en ainakaan todellakaan haluaisi mitään muumimukikamaa. ottaisin mieluummin vaikka itseaskarrellun vauvakirjan tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja ööööh:hei mieti tuota muumimuki -hommaa vielä.. itse en ainakaan todellakaan haluaisi mitään muumimukikamaa. ottaisin mieluummin vaikka itseaskarrellun vauvakirjan tms.
No en ole kovin kätevä käsistäni eikä aika riitä mihinkään askarteluun. Mitä vikaa muumimukeissa on? Miksi et itse haluaisi sellaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Minä ostaisin sellaisen 500-1000 palan palapelin (niitäkin saa ihan muutamalla eurolla) ois näpertämistä ennen vauvan syntymää. Mut tietysti täytyy tietää et yleensä tykkäis tehdä palapelejä...