Mitä lääkkeitä käytät säännöllisesti? Ikäsi?

vierailija
Olen 52v. ja helvetisti menee erilaisia lääkkeitä. Tuntuu, että ojasta allikkoon näiden kanssa joutuu.

45v en käyttänyt mitään lääkettä, paitsi aika ajoin erinäisiin särkyihin ibuprofeiinia tai parasetamolia. Mut sitkun se alamäki alkoi, niin alkoi tulla kuvioon jos minkälaista lääkettä.
 
vierailija
Palstan negatiivisimpana ihmisenä tietysti otit positiivisen kirjoitukseni negatiivisena

Tarkoitukseni oli rohkaista ihmisiä elämään liikunnallisesti, ja syömään terveellisesti niin tässäkin iässä pärjää ilman lääkkeitä kun on ollut riittävästi älyä elää oikein jo varhaisesta nuoruudesta lähtien

kyse ei todellakaan ollut henkseleiden paukuttelusta vaan minulla ihan hyvä tahto opastaa muita elämään oikein

setis

ps. jätit mainitsematta lääkekaappisi sisällön ja ikäsi
Minkäs ikäinen tuo sinun rakastajatteresi olikaan?

Mitä sä muuten teit työksesi ennen eläkettä (oletan, että olet eläkkeellä)? Onko sulla ollut vaikeita elämänvaiheita vai onko ollut pelkkää juhlaa?

Jos on huonot geenit, niin vaikee se on ilman lääkkeitä pärjätä. Sulla ilmeisesti geenit kohillaan.
 
vierailija
Jos ei käytä lääkärin suosittelemia lääkkeitä, onko se hyvä ja kunnioitettava asia?

Ajattelin vaan, että lääkkeettömyys ei tarkoita ihmisen voivan hyvin vaan on silloin ehkä sairas.

Jos ei potilas käy koskaan tutkimuksissa eikä papa- tai mammografioissa eikä koskaan mittaa verenpainettaan, on niin kauan terve kun ei todeta tutkimuksissa sairaaksi ja viitearvojen ulkopuolella kulkevaksi riskipotilaaksi. Ei syöpääkään tarvitse hoitaa, katsoo vaan itseään kuinka syöpä syövyttää elimiä ja tappaa hitaasti.

Potilas itse toki valitsee, haluaako tutkituttaa itseään tai syödä lääkkeitä tai vaihtoehtoisesti potilas voi hoidattaa itseään vasta sitten kun saa akuutin sydärin tai aivoinfarktin näissä toimimattomissa päivystyksissä ja prosentit eloon jäämiselle vähenevät.
.
 

Yhteistyössä