mitä kuuluu joulukuiset 2004?

Moi! Mitä kuuluu joulukuun 2004 vauvoille? Meidän neiti on reipas peppi pitkätossu ja vilkas huimapää. Tykkää pomppia, hyppiä ja kiipeillä kaikkiin mahdollisiin - ja etenkin mahdottomiin =) paikkoihin. Neiti on tomera tapaus, pottailua ja pukemista harjoitellaan täysin rinnoin, syödään hienosti itse ja muutenkin tyttö on kovasti minä itse-vaiheessa. Sanoja tulee jo kovasti ja joka päivä opitaan lisää. Muovaillaan, piirretään, hoidetaan nukkeja ja tehdään nuppipalapelejä. Ihana touhuliini on ollut nyt päiväkodissa hoitosopimuksella (15 pv/kk) syyskuun alusta ja viihtynyt oikein hyvin. Mitä nyt iltaisin joskus rätistään äidille ja tietysti välillä väsyttää päivän hulinat. Mutta miten on aika mennytkään kuopuksen kohdalla niin nopeasti, pian jo 2v! Ihanaa kun perheessä on pikku aurinko ja hymytyttö! :heart:
 
venlukka83


Heippa!! =)

täällä ois yksi tytöntyllerö myös, 07.12.04! aika laillla voisin yhtyä tuohon sinun kirjoitukseen :)

vilkas ja touhukas tyttö, paljon osaa jo puhua josta mainittiin lääkärissäkin :D on se aika vaan vierähtäny nopeasti! samta leikit täällkin, keittiö/kokkaus leikit ja musiikki ja tanssi on tosi pop!

meille on tulossa toinen 10.5.07 että isosiskoksi pääsee :heart:

kohta saa alkaa järkkää kivoja 2v synttäreitä!! tää ikä on tosi ihana, vaikkakin jo aika lailla on oma tahto ja minä ite!
 

Yhteistyössä