Mitä kivaa keksisi Tampereella Vappupäivänä?

  • Viestiketjun aloittaja muiks
  • Ensimmäinen viesti
muiks
Olen varannut miehelle yllätyksenä meille hotellin Tampereelta ja lapset ovat mummulassa hoidossa. Pöytävaraus on tehty 2h+keittiöön. Mitä muuta voitaisiin tehdä? Kaupat ovat kiinni. Ehkä elokuviin, mutta onko se laatuaikaa? Ei olla oltu 4 vuoteen kaksin missään kauppareissua pidempään, paitsi joissain juhlissa, joissa on sitten taas ollut kavereita ympärillä. Nyt ollaan siis ihan kaksin. Ihanaa... En malttaisi odottaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eden on Nokialla ja Ikaalisissa maininki, noista kylpylöistä.
Vapputorilla käytte, kiertelette ja kaartelette käsi kädessä pitkin kaupunkia!
Mies ei taida innostua kylpylästä. Täytyypä tarkistaa onko hotellin saunaosastolla uima-allas, eli sinänsä hyvä vinkki. :)

Vapputorille siis ja käsikynkkää, kun ei ole rattaita tai muksuja käsipuolessa. :D
 
=)
Mäki samoilisin ympäriinsä, kävisin terassilla ja ihan vaan olis. Yks vaihtoehto on kävellä Pyynikille kuuluisille munkkikahville (uskoisin sen olevan auki). Leffa ei musta olis niin kiva, ennemmin kattoisin että mitä tulee telkasta ja kattelis jotain hyvää leffaa hotellihuoneessa sängyllä makoillen <3 Katos muuten onko Jack the Roosterissa jotain tapahtumaa tai hyvää esiintyjää.
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mihin hotelliin olette menossa?
Pyynikin näkötornin munkkikahvit oli loistoidea!
Hih mistä mä sain päähäni että Tammeriin on menossa :D Nyt en kyllä sitä tietoa löytäny joten kai mä hatusta sen vetäsin :LOL: Siitä se JTR:kin tuli mieleen suositella :LOL:

Ap en tiiä ootko tietoinen tuosta huviopas.net sivusta? Sieltä näet Tampereen tapahtumat. Tosi hyödyllinen sivusto =)
 
Vaarallisin paikka savannilla on seisoskella pelästyneen virtahevon ja sen kotijoen välissä. Vappupäivänä Tampereella vielä vaarallisempi paikka seisoskella on teekkarin ja ravintolan välissä. Sellaisia paikkoja siis ainakin vältä visusti.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mihin hotelliin olette menossa?
Pyynikin näkötornin munkkikahvit oli loistoidea!
Hih mistä mä sain päähäni että Tammeriin on menossa :D Nyt en kyllä sitä tietoa löytäny joten kai mä hatusta sen vetäsin :LOL: Siitä se JTR:kin tuli mieleen suositella :LOL:

Ap en tiiä ootko tietoinen tuosta huviopas.net sivusta? Sieltä näet Tampereen tapahtumat. Tosi hyödyllinen sivusto =)
Mä jo ajattelin että onko muka Tammer mainittu ja mä vaan missannut sen :D

 
ap
Kiitos taas vinkeistä! Täytyypä katsella noi jutut kohta tarkemmin. Ollaan Scandic Cityssa, eli rautatieasemaa vastapäätä. Pyynikille vois kyllä mennä. Huviopasta olen tutkiskellut, mutta silloin kun katsoin, niin ei ollut hyviä tapahtumia. JTR on ihan uusi tuttavuus, pitänee katsastaa sekin. Uima-allasta ei taida Scandicissa olla, mutta kuntosali ja sauna. Hmm. :)
 
Minttu
Oikeasti, muuta touhua mä en ainakaan kaipaisi vappuna Tampereella kuin vapputoria. Se on sen verta iso, että katsottavaa piisaa. Jos on kiva ilma, niin pikniktavarat matkaan ja Tammerkosken rannalle. Tulkaa vastarannalle vanhan kirjastotalon paikkeille, siellä on rauhallisempaa katsella, kun vastarannalla kastetaan teekkareita :)
 
what
Pöytävaraus 2h+keittiöön? Onko se ravintola?

Muuten oisin ehdottanut piknikkiä, vai eikö tampereella sellasta vappuna järjestetä ollenkaan? Yliopistokaupunki sentään.
 

Yhteistyössä