Mitä kautta voisin löytää lapsille hoitajan häihin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No
Alle MML:n hoitajataksojen on kyllä vaikeaa löytää luotettavaa vierasta, jos tuttavapiiristä ei löydy. Ehkä jonkun mammakerhon tms. kautta voisi kuulla suositteluja luotettavasta opiskelijasta tms.?
 
no
Oisko joku sukulaisteinityttö? Tulee varmaan mielellään aistimaan prinsessatunnelmaa ja syömään vaikka samalla pitääkin vähän vahtia lapsia.

Siis käsitin, että hoitaja otetaan juhliin mukaan.
 
-
Paljonko sit maksaisit lasten (montako niitä on?) hoidosta? Jos ei ole ketään sukulaista/ystävää joka haluaisi auttaa pientä korvausta vastaan, on varmaan aika vaikea löytää ihan vierasta tekemään työtä jos siitä ei saa sopivaa palkkaa.
 
Palkanmaksu

Perhe maksaa käteisellä lasten hoitajalle palkkana 8,20 e/tunti, puolen tunnin tarkkuudella. Tämä on kokonaiskorvaus, joka sisältää lomakorvauksen. Hoitajalle maksettava minimipalkka on kahden tunnin palkka.
Sunnuntaityöstä säädetään työaikalain 33 §:ssä. Sunnuntaityöstä perhe maksaa hoitajalle palkkaa 100 prosentilla korotettuna eli 16,40 e/tunti. Korotettua palkkaa maksetaan myös kirkollisina juhlapäivinä, vapunpäivänä ja itsenäisyyspäivänä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Paljonko sit maksaisit lasten (montako niitä on?) hoidosta? Jos ei ole ketään sukulaista/ystävää joka haluaisi auttaa pientä korvausta vastaan, on varmaan aika vaikea löytää ihan vierasta tekemään työtä jos siitä ei saa sopivaa palkkaa.
Ei ole ketään sukulaista jota pyytää ja ystävät on ihan vieraina häissä. Varmaan jonkun 60-80 euroa ja ruoan toki saa.
 
Parikymppinen
"työtunteja" varmaan olisi tuolla reissulla sellaiset 10-15 yhteensä, eli mll pyytäisi jotain 82-123e luokkaa..

Itse voisin ottaa jotain 6e tunti luokkaa tai "urakalla" :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Parikymppinen:
"työtunteja" varmaan olisi tuolla reissulla sellaiset 10-15 yhteensä, eli mll pyytäisi jotain 82-123e luokkaa..

Itse voisin ottaa jotain 6e tunti luokkaa tai "urakalla" :)
MLL:n kautta itse asiassa reilusti yli 200 euroa.

Oulun seutu.
 
parikymppinen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Parikymppinen:
"työtunteja" varmaan olisi tuolla reissulla sellaiset 10-15 yhteensä, eli mll pyytäisi jotain 82-123e luokkaa..

Itse voisin ottaa jotain 6e tunti luokkaa tai "urakalla" :)
MLL:n kautta itse asiassa reilusti yli 200 euroa.

Oulun seutu.
En muistanut koko sunnuntaita.

Ouluun on täältä sellaiset yli 500km eli ei taida valitettavasti onnistua. Muuten olisin heti tullut :)
 

Yhteistyössä