Mitä kautta voisin löytää lapsille hoitajan häihin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
=)
Meidän häissä oli niin että mummut hoiti lapsia ja oltiin järjestetty leikkihuone minne aina joku meni lasten kanssa.. Lapset ei itse juhlissa olleet uin kolmisen tuntia kun oli niin pitkä päivä ja oli väsyksissä jo aika aikasin. Sitte meijän naapuri haki lapset meille ja laittoi nukkumaan ja oli meillä siihen asti kun meillä yöpyneet vieraat menivät sinne. Ja itse asiassa häissä lapsilla oli paljon leikittäjiä ja sylittelijöitä koska suurimmaksi osaksihan kaikki vieraat olivat meidän lastenki läheisiä =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Meidän häissä oli niin että mummut hoiti lapsia ja oltiin järjestetty leikkihuone minne aina joku meni lasten kanssa.. Lapset ei itse juhlissa olleet uin kolmisen tuntia kun oli niin pitkä päivä ja oli väsyksissä jo aika aikasin. Sitte meijän naapuri haki lapset meille ja laittoi nukkumaan ja oli meillä siihen asti kun meillä yöpyneet vieraat menivät sinne. Ja itse asiassa häissä lapsilla oli paljon leikittäjiä ja sylittelijöitä koska suurimmaksi osaksihan kaikki vieraat olivat meidän lastenki läheisiä =)
Juu, mä uskon kyllä että varmasti leikittäjiä löytyy muutenkin joten lähinnä varmaan hoitajalle jäisi sellainen yleinen perään katsominen ( meri muutaman sadan metrin päässä ), tarvittaessa leikittäminen ja nukkumaan laitto ja aamulla herääminen lasten kanssa. Haluaisin kuitenkin varsinkin tuon veden läheisyyden takia, että olisi joku joka varmasti katsoisi lasten perään koko ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
paljon sä ap pystysit maksamaan hoitajalle?
onko sulla mustaa nikkiä? vois laittaa yv:tä..
Olen ajatellut n. 100 euroa + ruoka. On musta nikki, kas kun me tunnetaan näistä hääjutuista entuudestaan :D :ashamed:
Mä arvasin.:D
Ou nou, olenko mä NOIN helposti tunnistettava?
No en mä usko että muut on tunnistanu.. :)
 
onpas vaikeaa
On se kyllä hirveää kun ei ole lapsenhoitajia edes hääpäivänään. Köyhää on! Kyllä nyt luulisi isovanhempien sormustenvaihfonajan katsovat ja muutkin siinä samalla, yöksi sitten palkata hoitaja. Ellei se käy niin itse kait ne on hoidettava. Ja jos morsiusneitona ja sulhaspoikana niin eihän niitä silloin tarvitse vahtia.
 
Minttu
Aika kova tehtävä on vieraalle ihmiselle saada sinun lapset nukkumaan paikassa, jossa vanhemmat ja muu juhlaväki juhlii ympärillä...Oletko ajatellut, että tuon mahdollisen hoitajan pitää tutustua lapsiin ennakkoon, eikä sekään varmaan ihan ilmaista ole?

Ja minä en uskaltaisi ottaa ventovierasta kadunmiestä hoitamaan lapsiani. Mielummin joku tutuntuttu. =) Oletko kysynyt pitopalvelun ihmisiltä, tai bändin tyypeiltä, olisiko heillä ketään tilanteeseen sopivaa? Entäs omat naapurit, voisiko heitä ajatella?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja onpas vaikeaa:
On se kyllä hirveää kun ei ole lapsenhoitajia edes hääpäivänään. Köyhää on! Kyllä nyt luulisi isovanhempien sormustenvaihfonajan katsovat ja muutkin siinä samalla, yöksi sitten palkata hoitaja. Ellei se käy niin itse kait ne on hoidettava. Ja jos morsiusneitona ja sulhaspoikana niin eihän niitä silloin tarvitse vahtia.
Sellaista se elämä joillakin on. Aamupäivän voi katsoa mies, 12 eteen päin ei..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onpas vaikeaa:
On se kyllä hirveää kun ei ole lapsenhoitajia edes hääpäivänään. Köyhää on! Kyllä nyt luulisi isovanhempien sormustenvaihfonajan katsovat ja muutkin siinä samalla, yöksi sitten palkata hoitaja. Ellei se käy niin itse kait ne on hoidettava. Ja jos morsiusneitona ja sulhaspoikana niin eihän niitä silloin tarvitse vahtia.
Sellaista se elämä joillakin on. Aamupäivän voi katsoa mies, 12 eteen päin ei..
Eikä tämä nyt hirveää ole, kyllä me ollaan totuttu ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Aika kova tehtävä on vieraalle ihmiselle saada sinun lapset nukkumaan paikassa, jossa vanhemmat ja muu juhlaväki juhlii ympärillä...Oletko ajatellut, että tuon mahdollisen hoitajan pitää tutustua lapsiin ennakkoon, eikä sekään varmaan ihan ilmaista ole?

Ja minä en uskaltaisi ottaa ventovierasta kadunmiestä hoitamaan lapsiani. Mielummin joku tutuntuttu. =) Oletko kysynyt pitopalvelun ihmisiltä, tai bändin tyypeiltä, olisiko heillä ketään tilanteeseen sopivaa? Entäs omat naapurit, voisiko heitä ajatella?
Olen ajatellut. Ei ole tullut bändiltä tai pitopalvelulta kysyttyä ja naapurit...no :D Juhlapaikassa on onneksi 2 erillistä rakennusta, toinen nukkumiseen ja toinen juhlimiseen.
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Meidän häissä oli niin että mummut hoiti lapsia ja oltiin järjestetty leikkihuone minne aina joku meni lasten kanssa.. Lapset ei itse juhlissa olleet uin kolmisen tuntia kun oli niin pitkä päivä ja oli väsyksissä jo aika aikasin. Sitte meijän naapuri haki lapset meille ja laittoi nukkumaan ja oli meillä siihen asti kun meillä yöpyneet vieraat menivät sinne. Ja itse asiassa häissä lapsilla oli paljon leikittäjiä ja sylittelijöitä koska suurimmaksi osaksihan kaikki vieraat olivat meidän lastenki läheisiä =)
Juu, mä uskon kyllä että varmasti leikittäjiä löytyy muutenkin joten lähinnä varmaan hoitajalle jäisi sellainen yleinen perään katsominen ( meri muutaman sadan metrin päässä ), tarvittaessa leikittäminen ja nukkumaan laitto ja aamulla herääminen lasten kanssa. Haluaisin kuitenkin varsinkin tuon veden läheisyyden takia, että olisi joku joka varmasti katsoisi lasten perään koko ajan.
Joo meillä oli kans rannalla ja seremoniamestari sanoi heti alkuun jo että ruokailun aikana ovet pidetään kiinni. Ja kyllä siis aina joku niiden lasten kanssa oli ja kattoi perään. Kerran ite lähdin juoksemaan juniorin perään niin heti ampas mun täti juoksuun ja sano mulle että: tänään sinä et kyllä juokse yhtään" =)

Eikö kukaan teidän vieraista esim sisarukset tms voisi mennä teille yöksi lasten kanssa? Joku joka on raskaana? Sithän voisit ottaa MLL:n vain kotiin muutamaksi tunniksi ennen kuin vieras tulee teille?
 
v
Varmasti saat asian järjestymään. Onneksi olet ajoissa liikkeellä. Ehdit saamaan aikaiseksi vaikka millaiset järjestlelyt. Mieti eri vaihtoehtoja ennakkoluulottamasti, niin sopiva ratkaisu löytyy.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Joo meillä oli kans rannalla ja seremoniamestari sanoi heti alkuun jo että ruokailun aikana ovet pidetään kiinni. Ja kyllä siis aina joku niiden lasten kanssa oli ja kattoi perään. Kerran ite lähdin juoksemaan juniorin perään niin heti ampas mun täti juoksuun ja sano mulle että: tänään sinä et kyllä juokse yhtään" =)

Eikö kukaan teidän vieraista esim sisarukset tms voisi mennä teille yöksi lasten kanssa? Joku joka on raskaana? Sithän voisit ottaa MLL:n vain kotiin muutamaksi tunniksi ennen kuin vieras tulee teille?
Meillä ei ovien kiinni pito onnistu jos on lämmin ilma. Yksi sisarus joista toinen kaaso ja toinen bestman ja ovat juhlien vetäjinä. Raskaana olevia en tiedä. Yhden juomatton yöksi jäävän kyllä mutta hällä menee omatkin lapset hoitoon. Pistin vielä viestiä kiertämään josko joku keksis jotain
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Joo meillä oli kans rannalla ja seremoniamestari sanoi heti alkuun jo että ruokailun aikana ovet pidetään kiinni. Ja kyllä siis aina joku niiden lasten kanssa oli ja kattoi perään. Kerran ite lähdin juoksemaan juniorin perään niin heti ampas mun täti juoksuun ja sano mulle että: tänään sinä et kyllä juokse yhtään" =)

Eikö kukaan teidän vieraista esim sisarukset tms voisi mennä teille yöksi lasten kanssa? Joku joka on raskaana? Sithän voisit ottaa MLL:n vain kotiin muutamaksi tunniksi ennen kuin vieras tulee teille?
Meillä ei ovien kiinni pito onnistu jos on lämmin ilma. Yksi sisarus joista toinen kaaso ja toinen bestman ja ovat juhlien vetäjinä. Raskaana olevia en tiedä. Yhden juomatton yöksi jäävän kyllä mutta hällä menee omatkin lapset hoitoon. Pistin vielä viestiä kiertämään josko joku keksis jotain
Tsekkaas muuten viel teijän juhlapaikan ilmastointi.. Meillä meinaan piti pitää ovet kiinni että ilmastointi meni päälle =) Ja silloin oli lämmintä joten ilmastointi oli oltava päällä =) Etköhän saa jotain järjestettyä, kyllä ihmiset on aika auttavalla päällä teidän hääpäivänä :heart: Onnea häihin =)
 
onpas vaikeaa
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Aika kova tehtävä on vieraalle ihmiselle saada sinun lapset nukkumaan paikassa, jossa vanhemmat ja muu juhlaväki juhlii ympärillä...Oletko ajatellut, että tuon mahdollisen hoitajan pitää tutustua lapsiin ennakkoon, eikä sekään varmaan ihan ilmaista ole?

Ja minä en uskaltaisi ottaa ventovierasta kadunmiestä hoitamaan lapsiani. Mielummin joku tutuntuttu. =) Oletko kysynyt pitopalvelun ihmisiltä, tai bändin tyypeiltä, olisiko heillä ketään tilanteeseen sopivaa? Entäs omat naapurit, voisiko heitä ajatella?
Tuosta olen samaa mieltä. Mieluummin hoitaja omaan kotiin yöksi. Luulisi nyt joku tutuntuttu tosiaan olevan, ei kait aivan kaikki häissä ole. Mutta kait se tosiaan joillakin voi olla noin vaikeaa.
Itsellä ei onneksi vielä häissäni ollut lapsia vahdittavana, eikä seuraavissakaan, mikäli moiseen enää ryhtyisin.
 
onpas vaikeaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onpas vaikeaa:
On se kyllä hirveää kun ei ole lapsenhoitajia edes hääpäivänään. Köyhää on! Kyllä nyt luulisi isovanhempien sormustenvaihfonajan katsovat ja muutkin siinä samalla, yöksi sitten palkata hoitaja. Ellei se käy niin itse kait ne on hoidettava. Ja jos morsiusneitona ja sulhaspoikana niin eihän niitä silloin tarvitse vahtia.
Sellaista se elämä joillakin on. Aamupäivän voi katsoa mies, 12 eteen päin ei..
Eikä tämä nyt hirveää ole, kyllä me ollaan totuttu ;)
Onhan se nyt aika hirveää, ellei häihinsä saa lapsenvahtia. Sentäs toivottavasti vain kerran elämässä jäät.
Kyllä minä mummina ottaisin lapset yökseni, ehdottomasti, ellei muita hoitajia tosiaan löydy. Olen pahoillani puolestanne. Mikäli asuisin lähempänä, voisin tulla lapsenlikaksi. Toivotaan jotenkin järjestyvän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisi olla näppärintä hoitaa lapset itse. Mukavampaa olisi toki hoitajan kanssa, mutta kun kuitenkin tulette olemaan samassa paikkaa, niin lapset ovat enempi vanhempiensa kimpussa kuin oudon hoitajan kanssa. Meillä on ollut joskus laivalla hoitaja mukana ja hyöty hoitajasta jäi kuluihin nähden vähäiseksi.
:O Miksi ihmeessä pitää hoitaja olla mukana, jos vanhemmat ovat itse hoitamassa lapset tai sitten ensinnäkään lähteä minnekään jollei voi jättää lapsia kotiin hoitajan kanssa????
 
Itsekin äiti
Ette kai te ole tosissanne, että ottaisitte lapsille jonkun tuntemattoman, netin kautta löytyneen hoitajan? Ei tunnu kovin luotettavalta ja turvalliselta. Jos ei halua maksaa MLL:n hoitajalle tuota 8,20 tunnilta, ei silti kannata ottaa ketä tahansa. MLL:n hoitajat ovat käyneet 60 tunnin hoitajakoulutuksen tai ovat alan ammattilaisia. Heidät on kaikki haastatteluin todettu sopiviksi lastenhoitoon ja heillä on pakolliset työnohjaukset ja jatkokoulutukset. Mitä arvokkaampaa teillä voi olla kuin lapset?
 

Yhteistyössä