Mitä kaksvuotislahjaksi tytölle?

Totta, tarkemmin ajatellen niitä "keskikokoisia" lakanoita voi pyytää. hyvä idea näin tarkemmin ajatellen. Niin, on ne vaatteetkin ihania ja niitä saa olla vaikka kuinka paljon, kukaan vaan ei osaa ostaa sellaista mikä kelpais mulle :whistle: .

Meillä 2-vuotiaan suosiossa ovat esim. Duplot, Muumitalo, Little People-lelut, leikkikeittiö astioineen ja leikkiruokineen, palapelit, DVD:t esim. Nalle Puh, Pipsa Possu, My Little Pony, kolmipyörä, junarata,muovailuvaha

Nyt kun oikein ravistelen nöyhtää päässä (lainattu Nalle Puhilta), niin eihän tolla tytöntylleröllä hirveesti niitä kesävaatteita oo .. ja uima-allaskin on hyvä idea vaikka sellainen onkin, saispa pienikin joskus uida eikä vaan väistellä roiskeita :D . Pelastusliivit ja liukumäki kans hyviä ideoita. Lisää ideoita kiitos =) .

Meidän tytöllä (syksyllä täyttää kaksi) on kova juttu oma hellehattu! Kesällä täytyy kumminkin pitää jotain hattua päässä niin mieluinen hattu on hyvä (ei lähde kesken kaiken pois päästä).
Ja oma käsilaukku on kans kiva. Eli siis prinsessa (tai tyttö) juttuja.

vieras
Joko teillä on leikkikeittiö? Ostakaa te itse sellainen ja antakaa tädin hankkia siihen vielä puuttuvia tykötarpeita. Ja klassista sukupuoliluokittelua tai ei, meidän nykyjään kolmevuotiaan lempileluja on silitysrauta :)

Ja jos tietää tädi olevan halukas ostamaan kenkiä niin piirrä tytön jalan kuva paperille ja lähetä tädille. Sillon tulee ainakin oikeaa kokoa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Se leikkikeittiö ja tykötarpeet on, osa just tän tädin ostamia. Toi jalan kuvan piirtäminen ei tullu mieleen, kiitos vinkistä!
Ollos hyvä vaan :) Sillain mä ostan aina tolle omallekin kengät. Talvikengistä varsinkaan ei näe eikä tunne päältä.

Kiitos vinkeistä! Tyttö tykkäis noista kaikista (paits ehkä lakanoista =) ), mut asia ratkes niin et täti osallistuu kevättakin hankintaan ja tuo vaan pienen lelun. Meillä on ihana lastenvaatekauppa josta saa vaikka uniikin takin jos niin haluaa. :flower: :flower:

Yhteistyössä