Mitä joululahjoja olette jo ostaneet?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja ei, ei tarvitse tulla sanomaan ettette vielä mitään kun sitä en kysynyt :) Itse olen ostanut pari saunasettiä, jossa tuoksu ja jotain muuta jota en nyt muista. Sitten on lautapeli 7-vuotiaalle ja Mauri Kunnaksen kirja 2-vuotiaalle. Alesta bongattu ja ostettu :)
 
Miä
En mitään MUTTA just katoin tosta Lidlin lehestä että palapelit on halpoja. Mietin vaan onko parisataa palaa liian vähän kuitenkin, voisin muuten ostaa joulua varten =)
 
Omille ja veljen lapsille Ben 10 - ja Autot -astiat, juuri Lidlin tarjouksesta. Palapelejä ja kirjoja. Ja näitä tässä miettiessä huomaan, että nyt saa pitää silmät auki taas aikuisten lahjojenkin suhteen. Lapsille pakkaa aina kertyä.
 
Pojalle:
- kirjoja 4 kpl
- sarjakuvia 2 kpl
- vaatteita, mm. 3 hupparia, verkkatakki, 2 farkut, 3 t-paitaa
- PS2-pelejä
- Simpsonien 1. tuotantokausi DVD

Tytölle:
- Muumimamma-pehmolelu
- nukke
- vaatteita, mm. mekkoja, housuja, tunikoita, paitoja
- pari palapeliä
- hiekkaleluja (saatan kyl säästää ne vasta keväällä annettaviksi)

Kummitytölle:
- jumppapuku
- housut
- Hello kitty -paita
- Steffi-nukke
- alusasusetti

Isommalle kummitytölle:
- erilaisia akvarellivärisettejä, canvas-maalauspohja, paperia

Anopille:
- Kirja

Sanoisinko että olen tosi hyvin löytänyt aleista lahjoja! :) Muutamia lahjoja pitää vielä hankkia, mutta se, että pojalle on hankittuina jo noin paljon on suuri asia, koska hänelle eniten ollaan lahjoja osteltu aiemminkin. Tyttö on jouluna vasta 10 kk joten ei kauheasti arvosta lahjojen päälle vielä, mutta itse haluan häntä muistaa muutamilla kivoilla paketeilla. :)
 
"a p"
Pojalle:
- kirjoja 4 kpl
- sarjakuvia 2 kpl
- vaatteita, mm. 3 hupparia, verkkatakki, 2 farkut, 3 t-paitaa
- PS2-pelejä
- Simpsonien 1. tuotantokausi DVD

Tytölle:
- Muumimamma-pehmolelu
- nukke
- vaatteita, mm. mekkoja, housuja, tunikoita, paitoja
- pari palapeliä
- hiekkaleluja (saatan kyl säästää ne vasta keväällä annettaviksi)

Kummitytölle:
- jumppapuku
- housut
- Hello kitty -paita
- Steffi-nukke
- alusasusetti

Isommalle kummitytölle:
- erilaisia akvarellivärisettejä, canvas-maalauspohja, paperia

Anopille:
- Kirja

Sanoisinko että olen tosi hyvin löytänyt aleista lahjoja! :) Muutamia lahjoja pitää vielä hankkia, mutta se, että pojalle on hankittuina jo noin paljon on suuri asia, koska hänelle eniten ollaan lahjoja osteltu aiemminkin. Tyttö on jouluna vasta 10 kk joten ei kauheasti arvosta lahjojen päälle vielä, mutta itse haluan häntä muistaa muutamilla kivoilla paketeilla. :)
Hyviä lahjoja olet löytänyt, hienoa! :)
 
"Piika-äiti"
Joitakin klassikkokirjoja ja lasten dvd-juttuja.
Kitaralaukun, tuli vastaan kirpparilla ja niistä on meillä aina kapelo.
Ja joululahjaksi menevien tattien kuivaamisen aloitin.
Ja ahomansikat tekeytyvät vodkan kanssa likööriksi.
 
Kaverille iittalan astioita,miehelle duudsoneiden jekkukirjan,voi tosin olla että menee pojalta hänelle ekaks isänpv lahjaks;),empä juuri muuta.Monena vuonna ollaan tehty koreja joihin kaitetaan kahvia, pipareita(itsetehtyjä) ym ,niihin on jo jotain hankittuna.Tänä vuonna tosin taitaa kaikki piperrykset jäädä,kun poika on joulun alla 10kk:)
 
Ostin itse asiassa tytölle myös tällaisen Lidlin Tinkerbell-setin :)
Voi vitsi! Mun tarttis varmaan käydä vielä katsomassa, josko eivät olisi kaikki menneetkään kaupaksi. Noita ostin jo yhteensä pojille viisi ja jälkeenpäin jäi vaivaamaan, kun en ottanut Veljen tytöillekkin niitä tyttömäisiä settejä... Yleensäkkin Lidlin tarjouksista löytyy aika paljon lapsille lahjaksi soveltuvia juttuja.
 
[QUOTE="a p";24426986]Mikä tämä setti on, astioitako? :)[/QUOTE]

Joo, posliiniastioita. Siinä oli syvä ja matala lautanen sekä muki, joissa kiva Tinkerbell-kuviointi :) Makso Lidlissä 5,99 €. Nyt katsoin, että voisin mennä ostamaan myös niitä muistipelejä ja palapelejä kun ovat tarjouksessa.

Mulla on myös tapana ostaa kaappiin lapsille erilaisia leluja jne. joita on sitten aina varalla jos tulee yllättäen synttäreitä tai muita eteen niin ei tarvii paniikissa lähtee etsimään kaupasta mitään vaan voi kaivaa kaapista jotain kivaa ;)
 
"myy"
Ostin jo viime joulun jälkeen pentikiltä pyyheliinoja alestasit sellasia kivoja roikkuvia koristeita(jotka kyllä taidan pitää itse:)) ja nyt ostin niitä skills(?) luurankopaketteja,mistä voi kasata erilaisia luurankoja.
 
"vieras"
Vastaanpa kuitenkin että en mitään. Meillä tässä kuussa kolmen lapsen synttärit ja ens kuussa neljännen. Ja tässä elo-joulukuussa sit vielä viiden kummilapsen synttärit joten joo joululahjojen hankkiminen jää viimetinkaan.
Ja on mulla harvapää oon ostanu legon paloaseman (oli puoleenhintaan cittarissa keväällä) ja sen annan joululahjaksi tuolle ekaluokkalaiselle.
 
Olen ostanut 2 kirjaa äidilleni, muuten vielä suunnitteluasteella.

Tarkoitus on jouluna lahjoa 3 kummilasta, joista pienin 3v ja 2 muuta 13v.
3v. on vielä helppo, mutta entäs ne 13vuotiaat jotka kysyessä haluavat iPhonen tms.
Jos jollakulla hyviä lahjaideoita noille esimurkuille, niin otan vinkit ilolla vastaan!

Lisäksi tietysti omalle avokille ja lapsuudenperheelle jotain kivaa, mutta ne on niitä helpompia keksiä. Nuo 13 vuotiaat on se haaste, kun haluaisi antaa jotain kivaa, mutta budjetti on rajallinen.
 
pian kolmen äiti
Olen ostanut 2 kirjaa äidilleni, muuten vielä suunnitteluasteella.

Tarkoitus on jouluna lahjoa 3 kummilasta, joista pienin 3v ja 2 muuta 13v.
3v. on vielä helppo, mutta entäs ne 13vuotiaat jotka kysyessä haluavat iPhonen tms.
Jos jollakulla hyviä lahjaideoita noille esimurkuille, niin otan vinkit ilolla vastaan!

Lisäksi tietysti omalle avokille ja lapsuudenperheelle jotain kivaa, mutta ne on niitä helpompia keksiä. Nuo 13 vuotiaat on se haaste, kun haluaisi antaa jotain kivaa, mutta budjetti on rajallinen.
Mitäs jos noille 13-vee lapsosille ostaisit lahjakortit johonkin harrastukseen liittyvään? Esim. urheilijalle intersportin lahjakortti tai sitten ihan vapaa-aikamielessä lahjakortit vaikka heseen tai elokuvalippuja?
 

Yhteistyössä