Mitä jos tuliskin nyt raskaaksi... Ja painaisi 70kg! Loppuvaiheen paino olisi varmaan 100kg :(

Sitähän minä tässä pelkään...

Olen 172cm pitkä, painan 70kg, olen siis painava!

Menkat tulee aina 20päivän tienoilla, ja edelliset menkat tulivat marraskuussa siten että kestivät yhden päivän :|

Sunnuntaina vuodin niin kamalasti verta, että ei siteet eikä mitkään pitäny.
Ajattelin että onkohan tämän jotain keskenmenoa.. (En siis tiedä olenko raskaana)
Sunnuntaina siis vuodin ja vuodin, mutta maanantaina ei mitään.

Minua oksettaa kaikki ruoka, ja pahaolo kestää koko päivän. Ei ole pojilta ollut tälläistä, enkä siis voi uskoa olevani raskaana, varsinkaan jos olisin saanut keskenmenon sunnuntaina, niin miksi vielä ällöttää ja oksettaa?! :snotty:

Ja kuinka lihava olisinkaan loppuvaiheessa jos NYT olisin raskaana... :/
 
Mistä sä 30kg meinasit kiloja siihen repiä? Painoin esikoista odottaessa 67kg, viimesillään 77kg (huh miltä kuulostaa) Sittemmin toinen raskaus ja nykyään 59kg :flower: Oon 166cm ja tuo 67kg oli salakavalasti päässyt livahtamaan, nuorempana painoin sellasta 62-63 linjaa.
 
Höh pöh
No jopa te olettekin painavia ihmisiä... Mä painoin tämän raskauden alussa 92kg ja pituutta on huimat 163cm. Siinä vertailukohtaa eli olkaa ihan huoleti. Olo on mitä mainioin, toki pidän nyt paremmin huolta etten ihan mitä sattuu suustani alas työnnä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mistä sä 30kg meinasit kiloja siihen repiä? Painoin esikoista odottaessa 67kg, viimesillään 77kg (huh miltä kuulostaa) Sittemmin toinen raskaus ja nykyään 59kg :flower: Oon 166cm ja tuo 67kg oli salakavalasti päässyt livahtamaan, nuorempana painoin sellasta 62-63 linjaa.
Joillekkin sitä painoa tulee erilailla kuin sulle!!!! Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia ja toimi samalla tavalla jollet ole tiennyt!
 
vieras
Minä painoin ennen raskautta 68kg ja kaksosten odotuksen aikana tuli 20kg.. Tuntu aika hurjalta. Mutta jos 30kg meinaat lihoa niin saat kyllä syödä tosi paljon etkä liiku ollenkaan!
 
kata
mulle tuli vaan 10 kiloo ja kaikki hävis saman tien. mutta jos sulle on suurin huoli raskaudessa se että lihot niin parempi jättää vauva tekemättä. enkä sano tätä ilkeyttäni
 
joo,eihän sun tarvis noin kaameesti saada painoa.
Mulla paino ollut loppuvaiheessa 60 kg ja 5 kiloa on tullut kaikissa kolmessaraskaudessa.kaksosista tuli 7kg.
että ei se pakosti nouse se paino.
ja katot vaikka mitä suuhus paat..mä yritin saada kiloja mut ei tullut.
vaan se on yksilöllistä ihan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mistä sä 30kg meinasit kiloja siihen repiä? Painoin esikoista odottaessa 67kg, viimesillään 77kg (huh miltä kuulostaa) Sittemmin toinen raskaus ja nykyään 59kg :flower: Oon 166cm ja tuo 67kg oli salakavalasti päässyt livahtamaan, nuorempana painoin sellasta 62-63 linjaa.
Joillekkin sitä painoa tulee erilailla kuin sulle!!!! Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia ja toimi samalla tavalla jollet ole tiennyt!
No se nyt ei taida olla ihan normaalia että 30kg tulee raskauskiloja, jos ei satu olemaan hyvin laiha ihminen, tosin sillonkin vähempi riittää. 30kg eteen saa jo syödäkin paljon, ei pelkkä vauva ym niin paljoa paina ja varsin erikoista että nestettä kertyisi parikymmentä kiloa vielä vauvakilojen lisäksi..
 
Kyllä se on lähinnä siitä kiinni, mitä suusta alas tunkee, eli en kyllä pelkäisi 30 kilon nousua.

Itse olin normaalipainoinen esikkoa odotellessa ja vetäisin 20 kiloa raskaudesta.

Toisen kohdalla olin ylipainoinen (eivät olleet jäänteitä esikosta, vaan mässäilin siinä välissä) ja painoa tullut nyt 7,2 kiloa ja huomenna alkaa viikko 34. Tällä kertaa olen vähän katsonut mitä syön, viime kerralla en.

Joten älä stressaa painoa, sillä siihen voit tosiaan ihan itse vaikuttaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mistä sä 30kg meinasit kiloja siihen repiä? Painoin esikoista odottaessa 67kg, viimesillään 77kg (huh miltä kuulostaa) Sittemmin toinen raskaus ja nykyään 59kg :flower: Oon 166cm ja tuo 67kg oli salakavalasti päässyt livahtamaan, nuorempana painoin sellasta 62-63 linjaa.
Joillekkin sitä painoa tulee erilailla kuin sulle!!!! Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia ja toimi samalla tavalla jollet ole tiennyt!
No se nyt ei taida olla ihan normaalia että 30kg tulee raskauskiloja, jos ei satu olemaan hyvin laiha ihminen, tosin sillonkin vähempi riittää. 30kg eteen saa jo syödäkin paljon, ei pelkkä vauva ym niin paljoa paina ja varsin erikoista että nestettä kertyisi parikymmentä kiloa vielä vauvakilojen lisäksi..
no sinähän sen sitten tiedät!!
 
TriStessse
Mulla oli kolme raskautta ihan peräkkäin, jokaisessa tuli reilusti lisää painoa. Ennen kolmatta synnytystä painoin yli 90 kg, vaikka olen vain 158 cm.. Nyt painan vähemmän kuin ennen ekaa raskautta! =)
 
vieras
No, mulla oli vipassa raskaudessa lähtöpaino 89kg (nolo) ja viimesilläni olin 91kg :) Usein käy niin, että jos on ylipainoa jo lähtiessä ja vähän katsoo, mitä suuhunsa laittaa, niin paino laskee.
Jälkitarkastuksessa painoin 81kg.
 
Lähtö 73kg ja kun mittari näytti 94kg yli kuukautta ennen synnytystä niin lopetin puntarilla käynnin.

Mutta mikä olikaan se ongelma. Mä painan nyt 71kg ja mielestäni en ole painava. Vaan hoikannäköinen, mutta naiselliset muodot omaava. Esim rinnat ovat isommat kuin ennen raskautta. Mutta kuinka pitkä olenkaan?
 
kaisa
painoja on turha vertailla.. jotkut saattaa olla hyvinkin lihavan näköisiä painaessaan 90 kiloa ja jotkut vain muodokkaita. se on niin kiinni kropan mallista, rintojen koosta, onko siro vai kookas luinen ym ym..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mistä sä 30kg meinasit kiloja siihen repiä? Painoin esikoista odottaessa 67kg, viimesillään 77kg (huh miltä kuulostaa) Sittemmin toinen raskaus ja nykyään 59kg :flower: Oon 166cm ja tuo 67kg oli salakavalasti päässyt livahtamaan, nuorempana painoin sellasta 62-63 linjaa.
Joillekkin sitä painoa tulee erilailla kuin sulle!!!! Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia ja toimi samalla tavalla jollet ole tiennyt!
Ja ihmisille saattaa tulla eri raskauksissakin kiloja ihan eri tavalla.

Mulla tuli esikoisesta kaikenkaikkiaan 17 kg raskauden aikana. Nyt on toisessa raskaudessa puoliväli menossa ja ollaan edelleen alle lähtöpainon, esikoista odottaessa tässä vaiheessa oltiin keräilty kiloja jo ihan mukavasti mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Lähtö 73kg ja kun mittari näytti 94kg yli kuukautta ennen synnytystä niin lopetin puntarilla käynnin.

Mutta mikä olikaan se ongelma. Mä painan nyt 71kg ja mielestäni en ole painava. Vaan hoikannäköinen, mutta naiselliset muodot omaava. Esim rinnat ovat isommat kuin ennen raskautta. Mutta kuinka pitkä olenkaan?
No kuinka pitkä?? :D
 

Yhteistyössä