Mitä jos pph sairastuu?

• Viestiketjun aloittaja "ehkäpä"
  • Ensimmäinen viesti
"ehkäpä"
Siis kesken päivän? Ihan niin että nousisi korkea kuume ja olo vetäisi peiton alle, mitäs lapsille tapahtuu? Jos kuvitellaan että kello olisi 10 aamulla ja päivää jatkuisi neljään saakka.

"pph"
Ilmoitetaan vanhemmille että tulevat hakemaan heti kun työt loppuu. Kysellään varahakijoita. Mut käytännössä teet sen päivän loppuun vaikka oksentaisit, näin kävi mulle.

Mäkin yrittäisin sinnitellä päivän loppuun, ellei ole aivan järkyttävä vatsatauti niin silloin kyllä soittaisin että tulevat hakemaan lapset pois.
Ja varahoitoon tietsti ilmottaisin että muksut ovat tulossa.

Viimeksi muokattu:
"salla"
[QUOTE="ooo";22107163]Soitto vanhemmille hakemaan lapsensa pois/varahoitoon. Mun mielestä tuo on ihan verrattavissa siihe, että lapsi sairastuisi kesken päivän.[/QUOTE]

jep, sun mielestä. entäpä vanhempien työnantajan mielestä? miten mahtaa olla palkanmaksu? veikkaan että jos ilmoitan klo 10 pomolle että lähden kotiin koska lastenhoitaja on sairas pamahtaa (hyvässä lykyssä) palkaton päivä. pahemmassa tapauksessa luvaton poissaolo.... ja jos sanon lapsen olevan sairas tulee sittä toimittaa lääkärintodistus...

"pph"
Ne joiden lapset pph hoidossa miettikää asia ensin omalta kannalta jo te ite olisitte se hoitaja. Miltä tuntuisi pitää 4 pientä lasta kun itse oksennatte. Hoiputte seiniä pitkin vessaan vartin välein, ja tuntuu et sieltä ei pääse pois. Samalla pikku-Miina tekee kiusaa vauvalle... Voiko silloin kysyä et jos millään mahdollista... vai pidetäänkö lapsi täällä ja huomenna pieni lapsenne oksentaa. Miettikää , asettakaa itsenne siihen tilanteeseen.Varahoito järjestyy aina.

"pph"
Ei ole koskaan käynyt noin 10 vuoden aikana =) Lasten varahoitopaikat ovat ihan eri paikoissa, joten sinne ei heti vietäisi. Mutta minun hoitolapsillani on ymmärtävät vanhemmat, joten varmasti tulisivat noutamaan lapsensa, jos tietäisivät minun olevan vaikka 40 asteen kuumeessa...

"vieras"
itse jouduin pph aikana kerran käymään terveyskeskuksessa kesken päivän kun nuljautin nilkkani. ensin soittorumba vanhemmille että kuka pääsisi hakemaan kuinkin nopeasti. kaikki eivät päässeet joten sitten soitto päikkäriin josta tuli ystävällinen hoitaja meille siksi aikaa että loput lapset haettiin, itse menin taksilla terkkariin ja röntgeniin ja saikulle.

Yhteistyössä