mitä järkyttävää paikkakunnallasi tapahtui viimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
mistähän päin minä olen?
No nää ei ole tapahtunut ihan äskettäin mut kummiskin; pari hevosta vietiin tallistaan ja niiden päät löyty vähän matkan päästä puitten nokista, poika tappoi kasvattiäitinsä vasaralla, nuori mies tappoi kaksi vanhempaa miestä vesurilla, nuori mies puukotti tyttöystävänsä kuoliaaksi, poika ampui äitinsä
 
nää
Nuori mies hukkui jokeen ja löydettiin kellumasta muutama viikko sen jälkeen.. äiti teki itsarin joen varresta löydettiin ja 20v.kuoli humalaisen ajamassa kolarissa.. tai siis meni koomaan ja kuoli jonkun viikon päästä
 
paikkakuntalainen
Alkuperäinen kirjoittaja mistähän päin minä olen?:
No nää ei ole tapahtunut ihan äskettäin mut kummiskin; pari hevosta vietiin tallistaan ja niiden päät löyty vähän matkan päästä puitten nokista, poika tappoi kasvattiäitinsä vasaralla, nuori mies tappoi kaksi vanhempaa miestä vesurilla, nuori mies puukotti tyttöystävänsä kuoliaaksi, poika ampui äitinsä

Eli Kiuruvesi kuittaa nämäkin ikävyydet.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
No se ei varsinaisesti just täs lpr:ssa tapahtunu mut se lentokone mikä tippu saimaaseen ja 3 kuoli.

Sit oli se kirkon polttoyritys.

Ei ny muuta muistu mieleen.
Ja sitten kun se nuori tyttö puukotettiin kuoliaaksi Kanavansuulla...
Oli vielä tuttu se kuka sen teki..

 
*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
auto ajoi sivuvaunumoottoripyörään, pyörä otti ilmalennon ja syttyi palamaan matkustajineen. Perheen poika loukkaantui ja paloi pahoin:(
Samalta paikkakunnalta ollaan. Todella ikävä juttu tämä, onneksi tieten poika toipuu kolarista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja paikkakuntalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mistähän päin minä olen?:
No nää ei ole tapahtunut ihan äskettäin mut kummiskin; pari hevosta vietiin tallistaan ja niiden päät löyty vähän matkan päästä puitten nokista, poika tappoi kasvattiäitinsä vasaralla, nuori mies tappoi kaksi vanhempaa miestä vesurilla, nuori mies puukotti tyttöystävänsä kuoliaaksi, poika ampui äitinsä

Eli Kiuruvesi kuittaa nämäkin ikävyydet.
mä en ole kuullut noista hevosista ennen, millon tää on tapahtunu?
 
kisisläinen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja paikkakuntalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mistähän päin minä olen?:
No nää ei ole tapahtunut ihan äskettäin mut kummiskin; pari hevosta vietiin tallistaan ja niiden päät löyty vähän matkan päästä puitten nokista, poika tappoi kasvattiäitinsä vasaralla, nuori mies tappoi kaksi vanhempaa miestä vesurilla, nuori mies puukotti tyttöystävänsä kuoliaaksi, poika ampui äitinsä

Eli Kiuruvesi kuittaa nämäkin ikävyydet.
mä en ole kuullut noista hevosista ennen, millon tää on tapahtunu?
Toi hevosjuttu oli joskus 80-luvun alupuoliskolla muistaakseni. Heimoriidoista kyse.
 
Moottoripyörällä ajokortiton nuorimies ajoi kurvista ulos ja kyytiläinen menetti henkensä. Nuori tyttö, huumehörhö- Taas väheni yhdellä sielulla tämän paikkakunnan narkkarit.

Ps. Kuski säilyi -yllättäen- taas tapahtuneesta hengissä |O
 
Ahaps.. muistinpas..

Kaverin serkku ajoi vajaa kolme vuotta sitten puuta päin tuhatta ja sataa, ainakin kuski itse kuoli ja vieressä istunut joutui piiiitkäksi aikaa teholle mutta taisi selvitä.. takapenkkiläisetkin selvisi..

Ja täsmälleen vuotta myöhemmin joku toinen just kortin saanut ajoi samassa paikassa samanlaisesti puuta päin.. silloin kuoli kanssa ainakin yksi nuori..
 

Yhteistyössä