mitä järkyttävää paikkakunnallasi tapahtui viimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Varmaan rivitalon tuhopoltto.
ahaa, eli ollaan samalta paikkakunnalta. :D
juuri luin toiseltakin paikkakunnalta vastaavaa... mutta mä asun Kärkölässä?
mä oon sielä toiselta paikkakunnalta sitten... jaa sielläkin joku hullu häröilly? täällä nainen oli saanu mustasukkasuus hepulin kun oli eronnu miesystävänsä kanssa ja miesystävällä uus nainen. ajatellu sit tuikata koko rivarin tuleen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79 harmailee:
varmaan sattunut jo paljon kaikkea välissäkin mutta tämä jäi mieleen

moottoripyörä jengi ampui toisen jengiläisen abc- parkkipaikalla
haa... lähellä ollaan.
mä en muista täältä nyt mitään erityistä, kuka nyt milloinki on tapettu :(
Sitten oli se iso tulipalo asemalla
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Varmaan rivitalon tuhopoltto.
ahaa, eli ollaan samalta paikkakunnalta. :D
juuri luin toiseltakin paikkakunnalta vastaavaa... mutta mä asun Kärkölässä?
mä oon sielä toiselta paikkakunnalta sitten... jaa sielläkin joku hullu häröilly? täällä nainen oli saanu mustasukkasuus hepulin kun oli eronnu miesystävänsä kanssa ja miesystävällä uus nainen. ajatellu sit tuikata koko rivarin tuleen...
täälläkin oli sama motiivi!!!!
entä suolahti?
 
vieras79 harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79 harmailee:
varmaan sattunut jo paljon kaikkea välissäkin mutta tämä jäi mieleen

moottoripyörä jengi ampui toisen jengiläisen abc- parkkipaikalla
haa... lähellä ollaan.
mä en muista täältä nyt mitään erityistä, kuka nyt milloinki on tapettu :(
Sitten oli se iso tulipalo asemalla
ai joo ton olin unohtanut,,olin sillon illat töissä kun se sattu ja työpaikkani on ekokemillä,niin mies soitti paniikissa kun kuuli sen räjähdyksen meille kotiin että räjähtikö ekokemillä??
vastasin vaan että ei kai kun täällä on niin rauhallista,,hehee
 
Tipu Topakka
No koko ajan täällä jotain kamalaa tapahtuu, niin ettei edes seuraa.. Mutta eilen nähtiin, kun auto ajoi koiran päälle :'( Raukka oli kyllä tajuissaan, mutta tuskiltaan ei voinut nousta ylös. Onneksi lähellä oli eläinten ensiapu. Oli kauheeta katsella, kun omista kantoi koiran kävelytien reunalle ja yritti tutkia miten oli käynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tuota, oiskohan se, kun joku tappoi pariskunnan. En tiedä oikein. Mitä Kotkassa on tapahtunut? :D
1998 tai 1999 nuorisolauma tappoi alakoululaisen.

1994 Mika Muranen murhasi kolme ihmistä Karhulassa.

Viime talvena pari nuorta miestä katosi Kotkan keskustasta ja nyt ovat löytyneet hukkuneina.

Nykyään asun Hollolassa, jossa ei yleensä tapahdu mitään suurta.

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia79:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tuota, oiskohan se, kun joku tappoi pariskunnan. En tiedä oikein. Mitä Kotkassa on tapahtunut? :D
1998 tai 1999 nuorisolauma tappoi alakoululaisen.

1994 Mika Muranen murhasi kolme ihmistä Karhulassa.

Viime talvena pari nuorta miestä katosi Kotkan keskustasta ja nyt ovat löytyneet hukkuneina.

Nykyään asun Hollolassa, jossa ei yleensä tapahdu mitään suurta.
Muistan tuon koululaisjutun, oli tuttu tyyppi mukana siinä. ;/ Niin ja viime vuonna edellisen asuntomme yläkerran naapurit pitivät naista vankina kuukausia, pahoinpitelivät ja kiristivät. Ja sitten se sisarussurma.
 
Asuin ennen Hkiä Itä-hakkilassa ja siellä naapuri tappoi vaimonsa ja upotti tämän betonitynnyriin niin että jalat vain näkivät. Silloisen "heilani" poika sattui näkemään naisen siinä tynnyrissä. Varmaan lämpimät fiilikset jäi.
Poika oli muuten aiemmin koittanut viedä aseen pois siltä tutulta mieheltä koska tiesi että mies oli vaarallinen. Olisipa vain vienyt. Tosin murhaajalle käy mikä vain ase...
 

Yhteistyössä