agrag
Niin, haluaisin tietää, miksi kannattaisi ryhtyä parisuhteeseeen. Toistaiseksi minulla on ollut vain seksisuhteita. Ensinnäkin, saatat olla onnellisesti ja rakastuneesti jonkun kanssa suhteessa 15 vuotta, ja sitten eräänä päivänä tämä toinen osapuoli ilmoittaa esim. haluavansa sittenkin paneskella teini-ikäisiä thaityttöjä, että so long. Eikö tunnu, että siinä meni viisitoista vuotta hukkaan tämän ihmissuhteen osalta, ja tokihan se ihmissuhde on vaikuttanut kaikkiin muihinkin päätöksiin, mitä on tuon viidentoista vuoden aikana tehnyt.
Toiseksi, kuulemma parisuhteessa on ihan normaalia fantasioida muista ihmisistä ja ihastuakin säännöllisin väliajoin, eli noin puolet ajasta kumppani haaveilee olevansa ihan jonkun muun kuin sinun kanssasi. Eikö tämä ota aivoon?
Kolmanneksi, miten välttyä mustasukkaisilta tunteilta? Kun tietää, että noin puolet pettää, niin miten siinä voi tuudittautua siihen uskoon, että itse kuuluu siihen toiseen 50 %:iin? Eivätkö kaikki olisi kauhuissaan, jos saisivat tietää, että kuolevat 50 % todennäköisyydellä aivokasvaimeen kuukauden sisällä?
Siis miksi ihmeessä olette valinneet parisuhteen?
Toiseksi, kuulemma parisuhteessa on ihan normaalia fantasioida muista ihmisistä ja ihastuakin säännöllisin väliajoin, eli noin puolet ajasta kumppani haaveilee olevansa ihan jonkun muun kuin sinun kanssasi. Eikö tämä ota aivoon?
Kolmanneksi, miten välttyä mustasukkaisilta tunteilta? Kun tietää, että noin puolet pettää, niin miten siinä voi tuudittautua siihen uskoon, että itse kuuluu siihen toiseen 50 %:iin? Eivätkö kaikki olisi kauhuissaan, jos saisivat tietää, että kuolevat 50 % todennäköisyydellä aivokasvaimeen kuukauden sisällä?
Siis miksi ihmeessä olette valinneet parisuhteen?