Olen 26vuotias mutta en ole aiemmin perehtynyt tähän aiheeseen... Muutama kuukausi sitten jätin mieheni kanssa ehkäisyn pois (keskeytettyä yhdyntää olemme siitä saakka harrastaneet) ja siitä asti ollut vaikka minkälaista rintojen kipuilua turvotusta ym oiretta, yleensä kierron puolesta välistä menkkoihin. Tämä kuukausi on ollut omituinen. Noin 4 päivää menkkojen jälkeen harrastettiin seksiä mies laukesi sisälleni, josta vain 2 päivää minulla nousi lämpö melkein 37 ja olin melkein sängyn pohjalla 2 päivää, väsytti, nukahtelin koko ajan ja oli kova päänsärky 24/7. Laitoin tämän flunssan piikkiin vaikka muita flunssan oireita ei ollut. Eihän raskaaksi tuleminen voi olla tuossa tilanteessa madollista, kun en usko oviksenkaan olleen vielä tuolloin?! Siitä muutama päivä epäilen oviksen tulleen koska halutti enemmän ja yhden päivän ajan oli ovislimaa, sinä päivänä harrastimme seksiä keskeytettynä. Sen jälkeen tissejä on poltellut koko ajan, olisikohan nyt dpo 5, on jatkuvasti nälkä, janottaa ja pissattaa, kiukuttaa. Onko nämä nyt niitä PMS oireita vai mitä ihmettä? Olen aika pihalla enkä jaksaisi tätä jännitystä, keho ei tunnu omalta pillereiden lopetuksen jälkeen.