http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010073012119054_uu.shtml
Onkohan joutunut jonkun petoeläimen uhriksi? Karhu ehkä yllättänyt? :|
Onkohan joutunut jonkun petoeläimen uhriksi? Karhu ehkä yllättänyt? :|
Näin minäkin luulen.Alkuperäinen kirjoittaja brl:jossain luki kylläkin, että joku vieras seuraa, joten asialla lienee pahin peto eli toinen ihminen
Karhut liikkuu aika pitkiäkin matkoja, kyllä mä uskon, että Kursussakin on voinu karhu tai useampi liikkua, kun kerran Sallassa muutenkin on karhuja nähty. Joku sano, että kyllä sekin eksyis johonkin thaimetsään tai vastaavaa, mä oisin ihan paniikissa jo tuolla Sallan metsissä, on se sen verran karua seutua ja vaarana vielä kävellä Venäjän puolelle :/ Oisko tipahtanu suonsilmään? Jos ei kerran mitään muuta ole jäljellä kuin sanko? Ei kai se karhukaan sitä ois kokonaisena nielly?Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:Mä en usko että Kursun tienoilla liikuskelisi karhuja tai susia kyläläisten tietämättä, vaikka se kävi itselläkin mielessä.
En kyllä usko henkirikokseenkaan, ellei sitten poimijoiden ryhmässä ole ollu sisäsiä kahinoita.
Paha sanua, mies tuumas että "jos sillä alko vituttaa ja lähti kotiin"
juu tai sotkenut suohon. Kamala tapaus.Alkuperäinen kirjoittaja Umpirasisti on tappanut sen:Joku umpirasisti on tappanut thaikun ja syänyt sen....
Tätä mäkin mietin.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjaton pyykkivuori:Jaa-a jotenki tuntuu että taitaa thaimaalaisella olla omat syynsä katoamiseen.