Mitä ihmettä thaimaalaiselle marjanpoimijalle on tapahtunut?

Mä en usko että Kursun tienoilla liikuskelisi karhuja tai susia kyläläisten tietämättä, vaikka se kävi itselläkin mielessä.
En kyllä usko henkirikokseenkaan, ellei sitten poimijoiden ryhmässä ole ollu sisäsiä kahinoita.
Paha sanua, mies tuumas että "jos sillä alko vituttaa ja lähti kotiin" :whistle:

x
Onkohan se kovin soista maastoa. Voisi kuvitella, että ihminen joka ei olisi tottunut liikkumaan sellaisessa voisi vajota vaikka suohon tai juosta hätääntyneenä johonkin tollaiseen lammikkoon mikä tossa kuvassa näkyy, varsinkin jos on pimeää, ja painua sinne pohjaan. Kamala juttu. Toivottavasti löytyis hengissä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Mä en usko että Kursun tienoilla liikuskelisi karhuja tai susia kyläläisten tietämättä, vaikka se kävi itselläkin mielessä.
En kyllä usko henkirikokseenkaan, ellei sitten poimijoiden ryhmässä ole ollu sisäsiä kahinoita.
Paha sanua, mies tuumas että "jos sillä alko vituttaa ja lähti kotiin" :whistle:
Karhut liikkuu aika pitkiäkin matkoja, kyllä mä uskon, että Kursussakin on voinu karhu tai useampi liikkua, kun kerran Sallassa muutenkin on karhuja nähty. Joku sano, että kyllä sekin eksyis johonkin thaimetsään tai vastaavaa, mä oisin ihan paniikissa jo tuolla Sallan metsissä, on se sen verran karua seutua ja vaarana vielä kävellä Venäjän puolelle :/ Oisko tipahtanu suonsilmään? Jos ei kerran mitään muuta ole jäljellä kuin sanko? Ei kai se karhukaan sitä ois kokonaisena nielly?

Yhteistyössä