Mitä ihmettä tehdä uuden vuoden aattona? (Lapseton pari, ei ystäviä.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanneli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanneli"

Vieras
Joskus olisi hauskaa kun olis ystäviä.. mutta kun ei ole :( Olemme miehen kanssa aina kahden, meillä ei ole ns. ystäväpariskuntia. (Minulla on pari sinkkukaveria ja miehellä pari työkaveria, jonka kanssa käy urheilemassa, mutta varsinaisia ystäviä meillä ei ole keiden kanssa viettää vapaa-aikaa..)

Aina sama juttu - vappu, juhannus ja uusivuosi, ei koskaan mitään järkevää tekemistä. Heittäkää ideoita jos sellaisia löytyy, kuulisin tosi tosi mielelläni :)

[QUOTE="Lex";25128016]Todellakin. Jos kotonaolo pännii, niin menkää vaikka risteilylle.[/QUOTE]

Voi luoja.. vai risteilylle pitäis vielä lähteä katsomaan kännisten örvellystä.. Ei kai se uusi vuosi mikään rangaistus ole..?!

Olen viimeksi risteillyt parikymppisenä opiskelijana ja nyt en kyllä lähtisi laivalle vaikka maksettais..

[QUOTE="jos";25128038]kutsuisitte pari sinkkukaveria ja niitä miehen kavereita teille uutta vuotta juhlimaan?[/QUOTE]

Ei onnistu - miehen työkaverit perheellisiä ja ovat omissa porukoissaan (meitä ei ole kutsuttu). Mun sinkkuystävät lähtee tietty baariin metsästämään sitä miestä,...

Mitä te tekisitte kahden?

JO me nyt yhtäkkiä oltaiskin miehen kanssa kahdestaan, niin joko oltais kotona, laitettais hyvää ruokaa ja juomaa, saunottais, mentäis jonnekin kattoo raketteja....tai sit vuokrattais joku mökki, käytäis laskettelemassa ja sen jälkeen sit sitä hyvää ruokaa, ehkä yöelämään. Seuraavana päivänä olotilasta riippuen joko krapularuokaa ja hyvä leffa ja rakastelua pitkin päivää, tai hyvän olon päivänä ulkoiltais, urheiltais, joo, äkkiä keksisin vakka kui paljon tekemistä!

Hankitte hyvää ruokaa ja juomaa, vuokraatte joko elokuvia tai ostatte jonkin kivan lautapelin ja pelaatte sitä. Jos kaupunki tai muu taho järjestää ilotulituksen, kävelette katsomaan sitä. Mitä te nyt yleensä teette kahdestaan ihan tavallisena vapaailtana? Ei se uusivuosi sen kummallisempi ilta lopulta ole kuin mitkään muutkaan, eli jos ei keksi sen varalle mitään erityistä, ei sen niin ihmeellistä tarvitse ollakaan.

Jatkossa, mikäli tunnette siihen tarvetta, voisitte yrittää jotakin kautta tutustua kaltaisiinne ihmisiin. Ei kuitenkaan ole kovin realistista hankkia uusia ystäviä ihan vain yhtä uudenvuodenaattoa ajatellen.

Miksi ihmeessä uutenavuotena jne pitäisi tehdä jotakin erityistä? Miksei voi vain olla ihan samalla tavalla kuten muulloinkin? Itse en ainakaan baariin suostu noina juhlapäivinä lähtemään kirveelläkään!

oisko sit jotain mukavia sukulaisia joista sais seuraa?

Voikun oliskin ihanaa saada viettää kahdenkesken uuttavuotta miehen kanssa... nyt siitä osais nauttia,kun se ei enään ole mahdollista.

Syömään johonkin ja ajelemaan 12maissa yöllä rakettia ihaillen =) . Ja eikö tv:stä tule tuolloin elokuvia .. tai saunomaan ja hankeen pyörimään.. ym.. mielikuvitusta vain kehiin ja jos viihdytte toistenne seurassa.. miksi kaipaisitte siihen muita ihmisiä =)

Ei onnistu - miehen työkaverit perheellisiä ja ovat omissa porukoissaan (meitä ei ole kutsuttu). Mun sinkkuystävät lähtee tietty baariin metsästämään sitä miestä,...

Oletko muuten ihan varma? Me olemme lapsiperhe, eikä meitä ainakaan kukaan KOSKAAN kutsu mihinkään. Meille taas ei ole juolahtanut pieneen mieleenkään, että joku lapseton saati sinkku haluaisi vapaaehtoisesti viettää juhlapyhiä meidän seurassamme, jos on muitakin vaihtoehtoja.

Lapsiperheen aikuisetkin saattavat ihan oikeasti kaivata vaihtelua... =)

Yhteistyössä