Mitä ihmettä lääkäri mahtoi tarkoittaa???

Moikka!

Onko muita joilla mielipiteitä/kokemusta?

16.10. menkat loppuivat, tosin en muista montako päivää kestivät..
Lopetettiin ehkäisypillerit siihen.Kierto ollut kuitenkin normaali pillerien ansiosta.

5.11.-9.11.09 luomumenkat

Nyt kiertopv 47 menossa..
Silti apteekki tyhjennetty testeistä jo monen monta kertaa :D

viimeisin nega tuli 14.12.09 lääkärin purkkitestillä mutta
Plussa tuli !! 19.12.09 :heart:
Apteekin testillä ja varmistin vielä toisellakin samanmoisella!
Ja yhtä vahvana näkyi siinäkin...

Eli: Lääkäri laski 6+5 ja että olisi kohdun ulkopuolinen hyvinkin mahdollinen!.. :ashamed:
Jätti kuitenkin mahdolliseksi että jos veritestissä hCG on alhainen niin voisi olla vain aluillaan oleva raskaus..Veri testi siis otettiin tänään 21.12
Totesi että kyllä silti täällä jotakin pitäisi näkyä :eek:

Nyt illalla tein kuitenkin vielä Clearblue digitaali raskaustestin joka ilmoitti että RASKAANA 2-3 VIIKKOA

Hölmöt kysymykset :whistle: osa 1:

Voiko kohdussa näkyvä vaavi näkyä edes ultrassa 2-3 viikolla?
(pelottaa kun lääkäri totesi että kyllähän täällä nyt jotakin täytyy olla jos ei ole ulkopuolella!).. :headwall:

Pieni verilimavuoto tuli 24.11 ja kesti sen vessareissun verran..?
Mikähän tämä voisi olla??

koko lääkärin vastaanotto kesti alle 10 min ja maksoi mansikoita.. 168e jäi kela lyhennysten jälkeen..

Raskausoireita on ollu:
- masupakotus,menkkamainen
- olen kehittynyt ilmiömäiseksi wc.n suur käyttäjäksi :LOL:
- aina nälkä
- alaselkäkipua,nivustaive jomotusta(säteilee polviin asti)
- pahaa oloa
-pentä lämpöä,nenä tukossa
(voi tosin johtua talvisesta flunssasta)
- masu pyöristynyt :p johtunee turvotuksesta

Mutta ei ole ollut älyttömiä kipuja,(nippailua kyllä ympäriinsä)eikä hartiaseudun kipua.. Nämä olen ainakin olettanut ulkoisen oireiksi..?

Kiitos kaikille vastanneille :heart:
apunne on erittäin tervetullutta!

 
mulla oli pistävää kipua alavatsassa viikolla 6 ja silloin ultrattiin.kohdussa ei näkynyt mitään mutta ei myöskään munatorvessa kun sit tuli epäilys kohdun ulkoisesta raskaudesta,kun vuosi sitten oli sellainen.sit sain uuden ajan kun viikkoja oli 8 ja sit näkyi selvästi alkio kohdussa :) eli ei välttämättä 6raskausviikolla vielä näe alkiota.tsemppiä sinne odotukseen ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)
 
pat
Noh, mun kohdalla nyt sitten neuvolassa mietitään millä viikolla oon raskaana. Kierukka poistettiin marraskuun loppupuolella. Menkat normaalisti joulukuun puoles välis, toiset menkat alkoi joulukuun vika päivä. Samalla myös alkoi järjetön huonovointisuus ja väsymys eli halusin vain nukkua ja nukkua. Hain sitten alkuviikosta rautapillereitä ja b-vitamiinia sekä aattelin kokeeks tehdä viel raskaustestin....
Ja kas kummaan se näytti plussaa tänään parissa sekunnissa!!! Neuvolatäti vähän päivitteli tilannetta, mutta totes, että olen joko viikolla 4 tai 8... Elikkä tässä nyt sitten jännätään maaliskuulle, jolloin pääsen ultraan ja nähdään tilanne, tuleeko meille lisäystä elokuussa vai syyskuussa :hug:
 
Sartsa83
Siskolla näkyi 6+3 viikoilla selvästi alkio ja ruskuaispussi ja sykkeetkin.. itellä kaikki oli selvää 7+2 viikoilla varhaisultrassa. Joten kyllä 6+0 alkaen hyvällä ultralaitteella näkyy.

Tuosta kysymyksestä: Voiko kohdussa näkyvä vaavi näkyä edes ultrassa 2-3 viikolla? Vaikka clearbluessa lukee viikot 2-3 niin se tarkoittaa käytännössä viikkoja 4-5. Oireiden puolesta kuuloistais kaikki ookoolta. Oletko nyt käynyt missään.. ?? Mikä nyt on tilanne?
 

Yhteistyössä