Mitä hyvää tässä päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Mie vielä viime yön seksin jäljiltä leijun ilmassa suunnilleen. :D

Illalla katsotaan lasten kanssa leffaa ja herkutellaan. Otettiin se tavaksi viime la. Ajattelin tosin itse herkutella kasviksilla ja oikein hyvällä dipillä. Lapset saavat sipsiä, suklaata jne. Ensin siivousta jne. kyllä, mutta illalla rennommin. :) Että sellainen päivä täällä.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miehes kanssakko seksiä harrastit? ;)
Kyllä. :) Valvottiin aika pitkään ja puhuttiin siitä pahoinpitelystäkin. Jota ei siis ole tapahtunut enää. Kumpikin ymmärtää, että silloin oli kriisi menossa ja oikeasti keskusteltiin aiheesta sovussa.

Aika ihana tunne. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kyllä. :) Valvottiin aika pitkään ja puhuttiin siitä pahoinpitelystäkin. Jota ei siis ole tapahtunut enää. Kumpikin ymmärtää, että silloin oli kriisi menossa ja oikeasti keskusteltiin aiheesta sovussa.

no hyvä että ootte päässeet sopuun :hug: :hug: :hug:

Huonosti nukutun yön jälkeen (poika pomppi pitkin kämppää taas ) sain kuin sainkin pojan leirille.... Olihan sitä jo odotettukki koko kesä...

Muuta hyvää ei taida tästä päivästä sitten löytyäkkää.SAtaa ja on niin pimeetä et on pakko olla valot päällä :attn:

hyvää tässä päivässä:
-olen imuroinut, pessyt pyykkiä ja siivonnut keittiön.
-mies ja poika on autohommissa anoppilassa ja mä saan palstailla perse homeessa :D
-lähdetään alkoon :D (viiniä iltaruualle)

Viblsp

Ihan samaa mieltä. :) Ja yön aikana juteltiin lapsista, meijän kriiseistä ja kaikesta. Ja ennen kuin huomattiinkaan, kello oli jotain 5. :D Puhdisti ilmaa mukavasti. Ja toki se seksikin... :p Kaikesta huolimatta mies on edelleen mahtava sängyssä ja yöllä tapahtunut oli ihan omaa luokkaansa. :heart: Toivottavasti tämä tästä. Mies sai sanottua omia tunteitaan siitä, miksi pahoinpiteli ja valaisi paljon. Ymmärrän nyt paljon enemmän.

Mutta juu, pitänee tuo imuri laittaa päälle nyt hetkeksi.

Non compos mentis
Mitä hyvää? Esikoiseni on nyt 7v ja yksi päivä päälle, tätä tai ehkä perinteisemmin eilistä juhlistamme tänään suvun kesken. Olen täällä siivonnut ja sen sellaista. Hyvää tässä päivässä ovat myös Bachin partitat ja Chopinin poloneesit, jotka ovat saaneet mut hoitamaan kotityöni.

Ihan samaa mieltä. :) Ja yön aikana juteltiin lapsista, meijän kriiseistä ja kaikesta. Ja ennen kuin huomattiinkaan, kello oli jotain 5. :D Puhdisti ilmaa mukavasti. Ja toki se seksikin... :p Kaikesta huolimatta mies on edelleen mahtava sängyssä ja yöllä tapahtunut oli ihan omaa luokkaansa. :heart: Toivottavasti tämä tästä. Mies sai sanottua omia tunteitaan siitä, miksi pahoinpiteli ja valaisi paljon. Ymmärrän nyt paljon enemmän.

Mutta juu, pitänee tuo imuri laittaa päälle nyt hetkeksi.
Voi, että olen onnellinen teidän puolesta. :heart: :hug:

Yhteistyössä