mitä helvattia mä enää voin ylipäätään syödä...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Ootko kokeillut Agiocur-kuiturakeita? Mulla ne auttoi ylivilkkaaseen suoleen.
mistäs noita saa? apteekki vai luontaistuotekauppa?
Apteekki. Ne sitoo itseensä nestettä joten suolen sisältö kiinteytyy eikä ole jatkuva ripuli kuten mullakin oli. Syön tällä hetkellä LactoSeven -maitohappobakteereja ja vatsa ja suoli on tosi hyvässä kunnossa.
lactoseveniä mäkin vedin.... mut mulla se ei auttanu oikeen...
Käytitkö maksimiannostusta? 2 aamuin illoin. Mulla se tuntuu auttavan ja lisäksi se että syön nykyään terveellisesti. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla tai oikeastaan kolme: Paino putoaa, olo on hyvä ja energinen ja vatsa toimii iisisti.
2 aamulla ja 1 ennen ku syö jotain mikä ei oo laktoositonta...

 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
tai jos huomenna ku on lapsilisäpäivä ostas ison kossupullon ja tempasis sen... jos on vaan jotain pöpöjä

:LOL: :LOL: :LOL:
Kunnon meininki. Itselläni oli avioeron yhteydessä, siinä vaikeimmassa vaiheessa, närästystä ihan mistä ruuasta/juomasta hyvänsä. Kun asia ratkesi ja elämä rauhoittui, vatsa palasi ennalleen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
tai jos huomenna ku on lapsilisäpäivä ostas ison kossupullon ja tempasis sen... jos on vaan jotain pöpöjä

:LOL: :LOL: :LOL:
Kunnon meininki. Itselläni oli avioeron yhteydessä, siinä vaikeimmassa vaiheessa, närästystä ihan mistä ruuasta/juomasta hyvänsä. Kun asia ratkesi ja elämä rauhoittui, vatsa palasi ennalleen.
jep mä kanssa luulen että ainaki osittain on tää *hieman* stressaava elämänvaihe mikä vaikuttaa jos sitte ku tasaantuu pärjäis jollain laktoosittomalla tms...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Laktoositon ruokavalio on melko helppo, paitsi kyläpaikoissa. Ravintoloissa on yleensä 2-3 vaihtoehtoa, mutta sittenpä on helpompi valita.
juu aika näyttää.... jua kai senki kestäs et pelaa noitten soijajukurttien ja juomien kanssa kuhan ees joskus kärsis juustoo syödä... no aika näyttää

 

Yhteistyössä