Mitä hauskaa, outoa tms. unohtumatonta sinulle on tokaistu seksin aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
"Eiköhän sulla oo nyt iso pillu kun just (silloin 2kk sitten) synnytit". Siihen jäi sitten senkertainen sessio, oltiin vasta suutelu- ja kosketteluasteella eikä edes ehditty käydä käsiksi toistemme alapäihin.
 
"vieras"
Olen laittanut tämän useampaan otteeseen, mutta laitanpa taas kerran.

Oltiin sellaisessa asennossa, että emätin haukkasi kesken kaiken ilmaa. Mies survaisi sisään ja emätin päästi kimeän ujelluksen. Mies tokaisi vakavalla naamalla siihen "mulla on pilli mulkunnokassa". Repeiltiin ihan totaalisesti ja ei meinattu päästä touhuissa loppuun asti
Anteeksi, mut täällä tuli totaali reps! *pyyhkii kahvia näytöltä ja näppikseltä*
 
Mina: "Leikitään!! Vaikka korallipolyyppejä!"
ex: "Ei."
Mina:"Dinosauruksia vesikuopalla?"
ex: "Ei."
Mina: "Koiria nalkissa?"
ex: "Ei... eiku tä? Jos joku vähän innostaa ekaks."
Mina: "Mä voin heitellä ensin keppiä!"
ex: "*huokaus* Niinpä tietenkin."


(hihitystä ja piiitkä hiljaisuus)
Mina: *ujosti* "Hau-hau?"
ex: *repeää*

Olen taman ennenkin kertonut, vahan sivuaa aihepiiria, jollain tapaa.
 
ex voihkaisi aikoinaan orgasmin kourissa "helvetin huora", purskahdin nauruun ja kyllä mieskin
hekotteli, kun tajusi mitä tuli sanottua. nykyinen mies taas alkoi laulaa kähisevällä äänellä sitä
yhtä kappaletta " sano mua isiks, sano mua isiks, sano mua rehtoriks.."
 
"ekakertalainen"
"Saaanko mä puhkoa sut ilman kumia?"

minä: "Voitko lopettaa hetkeks, tää sattuu.."
poika: "Oota vähän mä tuun ihan just"
ja sen jälkeen pusu poskelle "Me tehtiin se!"

Kamala eka kerta. Pyynnöstä huolimatta kumi oli käytössä.
 
naaraskettu
oma legendaarinen lausahdus. Tämä tapahtui melkein 15 vuotta sitten kesällä. Olin tavannut elämäni miehen, syntyperäisen stadilaisen. Noh oltiin siinä sängyssä ja minä ihan hulluna innosta ja kiimasta ja siinä sitten kesken kliimaksin kiljaisin: Sä oot mun kyntötraktori, kynnä mun mun peltoani!!

No mies oli ihan et hä ja sitten vaan hulluna käkätettiin. Minä kun olen ihminen joka en koskaan puhu mitään sängyssä, eikä hajuakaan miksi sanoin noin.

Mies on nykyäänkin kanssani joten taisi lausahdus tehdä vaikutuksen.
 
Määää
Odotin esikoistani ja aloin muistuttaa jo enemmän valasta kuin ihmistä. Ei ehditty miehen kans kunnolla edes hommaa aloittaa kun mies kysyi "enhän vain osu sen päähän". Ainut mitä kykenin vastaamaan, oli "älä nyt imartele ittees"..
 
  • Tykkää
Reactions: Saksamamma
haahhahaha
[QUOTE="tuut tuut";27839257]Kerron ite ennen kun mun exä ehtii tänne ;)

Seksin jälkeen kun mies oli lauennu takaa niin lähin peruuttaan sitä päin ja pidin samalla sitä rekan peruutusääntä. Olin mielestäni hauska mutta pilasin kuulemma tunnelman[/QUOTE]

tätä pitää itekki kokeilla, huumorin kukka se on kaunein kukka? :D
 
Mies on pariin otteeseen kehoittanut olemaan hiljempaa, se on oikeasti ärsyttävää. Mutta toisaalta, mistä voin oikeasti itse tietää kuinka kovalta se kuulostaa? Ja mieheni kehui minua kun ensimmäisen kerran mentiin sänkyyn, että olen ihana sängyssä ja hänen paras. Taisi vähän ehkä liioitella, mutta näyttää tämä kelpaavan vielä kuitenkin.
 

Yhteistyössä