Mulla oli teininä poikakaveri, joka ilmeisesti ei ollut paljon hommia harrastanut, kun me alettiin sit kokeilemaan. Yritti mua sormella alotella, ja siitä nautin vähän aikaa. Koska itse olin tosi ujo, en viitisnyt sanoa mitään, vaan yritin kehonkielellä sada hänet sitten tajuamaan, että jo riittää. Yritin mm. käsilläni vetää häntä päälleni ja väistellä lantiolla vähän. Joku 15 minuuttia tätä jatkui kunnes hän itse lopetti ja sanoi "eiköhän se jo riitä"
Harmi vaan, että olin ehtinyt siinä odotellessani jo vähän kuivahtaa, eikä hän enää päässyt sisälleni, kun sattui omistamaan pikkaisen isomman vehkeen. Jäi hommat sillä kertaa yritykseksi, kun alkoi itseä niin ahdistamaan ja toisaalta huvittamaan koko tilanne. Myöhemmin yritettiin uudestaan, muttei siitäkään mitään tullut. Ei sillon nuorempana ollut liukasteita käytössä tai muuta, eikä vaan mahtunut sisään. En kostunut tarpeeksi, kun aina oli mielessä se eka kerta. Sitten pistin hanat kiinni, ja pyysin että odotetaan jokin aika.
Harmillisesti erottiin myöhemmin, eikä keretty sit ikinä kunnolla asiaan. Hänestä on kyllä joku saava mahtavan miehen, varustukseltaan ja luonteeltaankin. Valitettavasti olin itse aikamoinen kusipäälehmä tuolloin ja menetin tilaisuuden.