en minäkään tykkää. ihan hirvee.. :x :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mielestä se finlandersien oikeesti on ihana mutta en kyllä huoli häävalssiksi
Musta ton melodia ei ole ollenkaan kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hei entäs Stellan häävalssi Siitäkin tykkään,se on perinteisestä kaukana mutta biisinä kaunis.
meillä sama, vaikka en voi sietää alkuperäisiä esittäjiäAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Minä rakastan sua :heart:
Täällä oli sama. Siinä on niiiin täydelliset sanat meille.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Minä rakastan sua :heart:
Meillä oli kans tämäAlkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Täällä oli sama. Siinä on niiiin täydelliset sanat meille.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Minä rakastan sua :heart:
Oli meilläkin tämäAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Minä rakastan sua :heart:
Meillä myös Mä olen pienestä asti tykännyt siitä kovastiAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Akselin ja Elinan häävalssi oli meillä.
Tää oli kun menin joskus aikoinani exän kans naimisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Minä rakastan sua :heart:
Juu ei!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei? wikö ollut tanssi häät?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa: