Mitä häälahjaksi?

Meidät on elokuussa kutsuttu erään pariskunnan häihin. Ekat juhlat on kirkossa ja sen jälkeen syödään ravintolassa. Näitä seuraa pari viikkoa myöhemmin kavereille suunnatut "ryyppyhäät" mökillä. Ekoihin juhliin meidät on kutsuttu perheenä ja toisiin ilman lapsia.

Meillä ei todellakaan ole rahaa viedä molempiin juhliin 50? lahjaksi. Toisaalta taas olis todella tyhmä mennä toisiin juhliin ilman lahjaa.

Jos saan lisätä, niin en veisi mitään jos saisin itse päättää. Morsian kun on pettänyt miestään mun mieheni kanssa |O |O Ja siis mies petti minua samalla. Ja ennen kuin joku ehtii kysyä, niin meidän on kyllä pakko mennä molempiin juhliin kun mies on bestman. :xmas: Mielenkiintoinen kuvio, eikä siitä sen enempää. Nyt vaan niitä lahjaideoita, kiitos :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
onks heil lapsia ? antakaa joku kiva palvelus lahjaksi -että hoidatte heidän muksujaan vaikka jonkun viikonloppuyön, et saavat vapaaillan :)
sellasesta häälahjasta mä olisin otettu :)
No en todellakaan ala hoitamaan :kieh:

Ajatus on kyllä hieno, mutta ei toimi tässä tapauksessa sitten mitenkään päin vaikka heillä lapsi onkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
onks heil lapsia ? antakaa joku kiva palvelus lahjaksi -että hoidatte heidän muksujaan vaikka jonkun viikonloppuyön, et saavat vapaaillan :)
sellasesta häälahjasta mä olisin otettu :)
No en todellakaan ala hoitamaan :kieh:

Ajatus on kyllä hieno, mutta ei toimi tässä tapauksessa sitten mitenkään päin vaikka heillä lapsi onkin.
plääh,okeei.vie pullo viinaa sitte.jospa saisvat kunnon parisuhderähinän siitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
onks heil lapsia ? antakaa joku kiva palvelus lahjaksi -että hoidatte heidän muksujaan vaikka jonkun viikonloppuyön, et saavat vapaaillan :)
sellasesta häälahjasta mä olisin otettu :)
No en todellakaan ala hoitamaan :kieh:

Ajatus on kyllä hieno, mutta ei toimi tässä tapauksessa sitten mitenkään päin vaikka heillä lapsi onkin.
plääh,okeei.vie pullo viinaa sitte.jospa saisvat kunnon parisuhderähinän siitä :D
Asiaa :D :D Tuon voisin toteuttaa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Vie ekoihin vaikka jotkut lakanat. Nyt on paljon alennuksia Finlaysonin lakanoista. Tokaan vaikka joku parisuhdelautapeli.
Tää on oikeesti hyvä ajatus.. missä noita lakanoita on alessa?

Luhta Outletistakin vois löytyä jotain.. :whistle: ja pelin saa tilattu netistä.. kiitti vinkistä!
 
=)
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Vie ekoihin vaikka jotkut lakanat. Nyt on paljon alennuksia Finlaysonin lakanoista. Tokaan vaikka joku parisuhdelautapeli.
Tää on oikeesti hyvä ajatus.. missä noita lakanoita on alessa?

Luhta Outletistakin vois löytyä jotain.. :whistle: ja pelin saa tilattu netistä.. kiitti vinkistä!
Ihan noissa marketeissa on ollu ja sit myös Finlaysonin liikeessä on ollu -50 % (marketeista saa kyl halvemmalla). Me ostettiin just ne Finlaysonin Lei-lakanat lahjaksi, ne on musta tosi nätit.

Pitää kyllä yhtyä tuohon mitä muut sanoi, että hattua pitää sulle nostaa. Tietysti jos tuon parisuhdepelin ostat niin se voi olla pieni näkymätön näpäytys ;) :D

Kiva jos pystyin olla apuna =)
 

Yhteistyössä