[QUOTE="vieras";27623337]Olen tässä pohtinut mitä syömisiä kannattaisi ottaa mukaan sairaalaan kun lähtee synnyttämään, öisinhän siellä ei varmaan saa mitään ruokaa ja päivisinkin taitaa olla vain tietyt ruoka-ajat. Mitä olette ottanut mukaan ja mitä suosittelisitte?
Jos synnytys kestää pitkäänkin, onko totta ettei silloin anneta ruokaa? Miksi niin? Mitä sitten vaikka pitäisikin käydä vessassa, eihän kukaan jaksa raskasta tilannetta kaikenlisäksi syömättä.[/QUOTE]
En itse varannut mitään mukaan ja en edes saanut sairaalassa ruokaa, koska oli sektio valmius koko ajan. ja olin about 48h tuntia syömättä eikä edes nälkä ollut ja lopulta kuitenkin synnytin alateitse.
ja tuosta vessasta käymisestä, mulla oli pissahätä kun menin ja kun laitettiin ne monitorit kiinni ja huomattiin, että ei oo kaikki ok. En uskaltanut kysyä, että voisko hetkeksi irrottaa, että voisin käydä pissillä. 16h kuluttua ennenkuin siirrettiin saliin niin sanoivat, että voit käydä vessassa jos on hätä. kävelin hatarin askelin ja sumps jalat lähti alta, sitten hoitaja meinas toisen kerran mukana tulla kun ei jostain syystä vaan jalat kantanu ja kun pöntölle asti pääsin niin ei edes pissaa tullu. Sitten salissa tyhjensivät rakon (laittovat sen katetrin[ko] ?) sen mahdollisen sektion takia. Sitte synnytyksen jälkeen käskivät pissata suihkuun.
Nii ja kuitenkin heti synnytyksen jälkeen, mulle kannettiin saliin ruokaa ja se joku onnitelu kaffe.