Mitä eväitä mukaan sairaalaan? Saako synnytyksen aikana ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"nenna"
Mä sain kummallakin syötävää saliin. Esikoisen synnytyksessä normaalin lounaan ja toisella kerralla iltapalan.

Oli mulla kyllä vähän evästäkin mukana, suklaata, myslipatukoita yms.

"vieras"
no onpas tyhmiä kommentteja... jotkut tosiaan on siellä sairaalassa 24 h ja ylikin ennenkuin mukula tulee maailmaan, kyllä siinä voi nälkä tulla...

mä olin kotona viimoseen saakka, kun supistus tuli niin piti ottaa tukea ja puuskuttaa, mutta kyllä mä passitin miehen hakemaan kanasubin ja vetelin sen vielä naamaani just ennen lähtöä :) sairaalassa äiti saa ruokaa ottaa jääkaapistakin jos nälkä tulee, itse synnytyshuoneessa on tarjolla mehua. Evääksi voi ottaa sitä mitä mieli tekee.. mulla oli pari hedelmää.

joop
[QUOTE="vieras";27623373]No ei ne sinne synnytyssaliin mitään ruokia kyllä tarjoile. :)
En tiedä ketään joka olisi siellä mitään syönyt, jotain mehua/mehukeittoa saa tietty mutta ei siellä kyllä ruoka oo mielessä ollenkaan.
Lakua ja luumuja mulla oli mukana synnytyksen jälkeistä aikaa varten (en kyl tainnut niitäkään syödä).

Miehelle ehkä voiki jotain evästä ottaa mut kyllä sulla siinä hetkessä on ihan muut jutut mielessä![/QUOTE]

pakko sanoa, mulle tuotiin synnytyshuoneeseen nakkikeittoa :)

Täytyy sanoa että ruoka ei ollu mielessä urakan aikana. Miehellä oli evästä mut mulle ne joutu tuputtaan edes mehukeittoa. Söin ja sain ruokaa vielä päivystysosastolla iltapäiväkahvilla, siitä synnäripuolelle jossa en saanu kun sitä soppaa. Seuraavana aamuna sitte vuodeosastolla sain muutakin kun nestettä. Sillon vasta alko tuntua sille että vois jotain syödäkin vapaaehtosesti.

Yhteistyössä