Mitä elämä on opettanut sinulle?

Asiat ei aina ole sitä miltä näyttävät eikä ketään pitäisi tuomita heti.
Myöskin sen olen huomannut kuinka tyhmä sitä joskus osaa itsekin olla kun katsoo asioita vain omasta näkökulmasta.
 
Että pahat ihmiset maksavat teoistaan koko ajan, koska heillä on pohjimmiltaan todella kurjaa.

Raha ei tuo onnea.

Omien aivojen käyttö on suositeltavaa tilanteessa kuin tilanteessa eikä pidä uskoa heti sitä mitä kuulee.
 
Sen, että elämää ei pidä suunnitella liian tarkkaan. Mitä tarkemmin suunnittelee, sen todennäköisimmin joku menee pahasti pieleen.
Never say never.
Jokainen päivä voi olla viimeinen.
Asioilla on aina kolme puolta: sinun, minun, ja se oikea.
Aina löytyy joku, joka on sinua fiksumpi, kauniimpi, rikkaampi, hoikempi....Älä sitä mieti tai sure, vaan ota ilo irti siitä mitä sinulla on.
 
Pia
Kaikenlainen fanaattisuus, oli se asia sitten aivan mitä tahansa, on jotenkin vastenmielistä.
Yritän olla avarakatseinen ja suvaitsevainen.
"Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten".
Kärsimättömyys taitaa olla ikävin paheeni, josta en ikinä pääse eroon, vaikka yritänkin kovasti.
 
hmmm...no ainakin nöyryyttä, itsensä ja muiden kunnioittamista.
Olen oppinut rakastamaan elämää! on ollut pitkä ajanjakso jolloin ainoastaan siedin elämää juuri ja juuri, "selvisin" elämästä siis...
olen oppinut olemaan kiitollinen jokaisesta päivästä jonka saan olla täällä maanpäällä elossa.
Olen oppinut joskus olemaan jopa tässä hetkessä.
Olen oppinut itkemään, olen oppinut tuntemaan...
 
Tämän päivän käytöstäni tarkastellessa tuntuu, etten juuri mitään :ashamed:
Mutta noin yleisesti yritän elää niin, etten pitäisi mitään tai ketään itsestäänselvyytenä.
Elämä voi muutua sekunissa toiseksi ja pyrin näkemään sen kaiken hyvän, mikä minulla juuri nyt on.
 

Yhteistyössä