Mitä D-vitamiinia käytätte

  • Viestiketjun aloittaja viola
  • Ensimmäinen viesti
:)
meillä käytetään tätä http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335?at=0

tuolta iHerbistä tilatessa saa muuten 5$ alennuksen kun käyttää koodia IJA309
 
juu

Iherb.comista tilattua: Healthy Origins, Vitamin D3, 5,000 IU, 360 Softgels

Tilasin joulukuussa 2 kpl 360 kapselin purkkia. Maksoivat yhteensä rahteineen 20 ?.

Mistään Suomesta ei saa yhtä halvalla D-vitamiinia, varsinkin jos sitä tarvitsee isommalle perheelle. Lisäksi dollarin kurssi on meille edullinen tällä hetkellä. Tilaaminen oli helppoa. En ollut koskaan ennen tilannut yhdestäkään nettikaupasta luottokortilla, ja ensin vähän epäilyttikin, mutta kaikki sujui todella näppärästi. Tilaan varmasti uudestaankin.
Suosittelen!
 
"vieras"
Jekovit meillä lapsella. Tulin itse maistaneeksi ja aika karseeta oli, mutta lapselle vaan upposi:O Ihan säilytyssyistä jekovit, kun matkustellaan paljon ja tuo säilyy huoneenlämmössä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22379643]Jekovit meillä lapsella. Tulin itse maistaneeksi ja aika karseeta oli, mutta lapselle vaan upposi:O Ihan säilytyssyistä jekovit, kun matkustellaan paljon ja tuo säilyy huoneenlämmössä.[/QUOTE]

Näin meilläkin ja itsellä multikalkki D-strong
 
"sondersson"
[QUOTE="vieras";22379643]Jekovit meillä lapsella. Tulin itse maistaneeksi ja aika karseeta oli, mutta lapselle vaan upposi:O Ihan säilytyssyistä jekovit, kun matkustellaan paljon ja tuo säilyy huoneenlämmössä.[/QUOTE]

kyllä ne melkein kaikki säilytetään huoneenlämmössä... Jekovit on just sitä väärää ja siinä on hirveesti alkoholia.
 
"vieras"
[QUOTE="sondersson";22379687]kyllä ne melkein kaikki säilytetään huoneenlämmössä... Jekovit on just sitä väärää ja siinä on hirveesti alkoholia.[/QUOTE]

Sori vaan mutta teen kyllä mieluummin neuvolan ohjeiden mukaan kuin kaksplussan foorumilta saadun vinkin mukaan...
 

Yhteistyössä