Mitä baareissa tehdään? Okei, tyhmä kysymys, mutten oo ikinä käynyt...

  • Viestiketjun aloittaja no minä
  • Ensimmäinen viesti
no minä
Kaikki kutsuu baareihin enkä ole mennyt vaikka olen ollut täysi-ikäinen jo pitkään, ja lapsikin on joten eipä sinne ole kerennyt lähteä eikä kovin haluttanutkaan, MUTTA jos joskus uskaltautuisin käymään, niin mihin minun on varauduttava? Mies on vain sanonut että kaikki tulee käpälöimään, onko se muka sellaista siellä? Tanssia en osaa, joten mitä tekemistä sielä on....
Äääh, kyselen varmaan tosi tyhmiä mutta jos joku viitsis kertoa....
Kiitos:)
 
ap
no niin, niin ajattelin, juodaan ja seurustellaan. Olen niin erakoitunut kaikesta, mietin jo nyt mitä ihmettä osaisin puhua kavereiden kanssa? Lapsista nyt ei ainakaan silloin...
Kyllä tässä vois käydä tuulettumassa ku joskus pääsis.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no pysyykö ne miehet kaukana, ettei oikeesti tule käpälöimään?
No jos joku tuleekin niin sanot vaan et käpälät irti. Ei se sen kummmpaa oo ja jos nyt joku oikeen kunnolla alkaa ahdistelee eikä jätä rauhaan niin ilmo portsarille ja se heittää tyypin ulos. Jos oot tosi nätti ja hottis ni varmmemmin saat niitä miehiä perääsi, mutta kyllä mä ihan taviksena (sormus sormessa) saan olla suht rauhassa. Mä pidän ystävien kanssa hauskaa enkä kaipaa mitään mies seuraa.
 
ap
Miehen takia kai, olen jo aiemmin käynyt täällä siitä puhumassa. Mies ei päästä baareihin ja nyt on lapsikin, joten aika vaikeaksi menis...
Mutta lupaan itselleni että saan ei vaan menen tänä vuonna!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miehen takia kai, olen jo aiemmin käynyt täällä siitä puhumassa. Mies ei päästä baareihin ja nyt on lapsikin, joten aika vaikeaksi menis...
Mutta lupaan itselleni että saan ei vaan menen tänä vuonna!
Grrr, otat ja menet sinne baariin. Miehes ei saisi sinua kieltää menemästä minnekään. Sano sille, että saa luvan kasvaa aikuiseksi, ja sullakin saa olla vapaa-aikaa, hän hoitakoon lasta. Annas kun arvaan: mies käy baarissa?
 
ap
mies pelottelee että kaikki hyökkää sinun kimppuun ja koskee ilman lupaa! mitä en itse tosiaan usko....
ja sitten mies sanoi että jos joku koskeekaan sinuun niin haluaa sitten erota?! eihän se minun vika olis jos joku koskis jotenkin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies pelottelee että kaikki hyökkää sinun kimppuun ja koskee ilman lupaa! mitä en itse tosiaan usko....
ja sitten mies sanoi että jos joku koskeekaan sinuun niin haluaa sitten erota?! eihän se minun vika olis jos joku koskis jotenkin...
Älä usko sen mustasukkaista paskaa. Sun pitää alkaa sanoa mokomalle vastaan ja harjoittaa itsenäistä ajattelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies pelottelee että kaikki hyökkää sinun kimppuun ja koskee ilman lupaa! mitä en itse tosiaan usko....
ja sitten mies sanoi että jos joku koskeekaan sinuun niin haluaa sitten erota?! eihän se minun vika olis jos joku koskis jotenkin...
No hei ei tosiaan :) Jossain tanssilattialla voi pyöriä niitä jotka koittaa tulla iholle kiinni tanssimaan, mutta tosiaan niistä pääsee eroon. Sun miehes taitaa olla aika sairaalloisen mustasukkanen kun jollain erolla uhkailee :eek:
 
Oijoi, baarissa saa olla omissa oloissaan kavereiden kanssa. Baaritiskillä jos oot nätti ja kivavartaloinen etkä ole pukeutunut kaapuun, niin joku voi tulla kysyy mitäs tytsi ja tarjoo juotavaa. Otat vastaan, kiität ja juttelet hetken ja poistut paikalta...
Ei se ole kiellettyä jutella toisten kanssa, lähempi kontakti jos sen tekee itse omasta aloitteesta, on.
baarissa on nykyisin ihan mukavaa kun ei tartte tupakansavusta kärsiä.
Juot ja tanssit ja juttelet.. kiertelet ja seurailet muiden tekemisiä.
 
äiti minäkin
Miehesi on selvästi erittäin mustasukkainen ja hallitseva. Sinun täytyy itsenäistyä ja kasvaa aikuiseksi. Tarkoitan siis sitä, että ryhdyt miettimään, mitä itse haluat ja mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä. Sinulla on oikeus ja melkein sanoisin velvollisuuskin tavata ystäviäsi ja harrastaa jotakin sinulle tärkeää asiaa. Itsenäistymisen tarve tulee kyllä jossakin vaiheessa, eräälle tuttavalleni se tuli 50-vuotiaana eikä se ollut todellakaan kaunista katseltavaa!
 
miehesi yrittää ihan selvästi manipuloida sua pelottelemalla. Mä en tommosta ukkoa kattelis joka valehtelee ja ei päästä baariin. Mä olen 22v. joten olen tässä neljän vuoden ajan kulkenut baareissa välillä enemmän ja välillä vähemmän, ja täytyy sanoa, että tasan kerran on joku tullut käpälöimään. Läimäytin sitä poskelle kunnolla kun tarrasi ahteriin kiinni. Muuten sitten miehet yleensä tulevat juttelemaan ja tanssimaan minun ja ystävieni kanssa paljon. Eli vaikka ne olisivatkin humalassa, ei se tarkoita, että ne tulevat heti "käpälöimään". Ihan normaaleja miehiä siellä baareissa suurimmaksi osaksi käy. Joukkoon mahtuu tietty muutamia mätämunia, kuten naistenkin osalta.

Ja me kavereiden kanssa istutaan, tissutellaan, jutellaan (lue: juoruillaan), tanssitaan, kuunnellaan musaa, seurataan muiden touhuja ja rentoudutaan baarissa :)
 

Yhteistyössä