Mitä baareissa tehdään? Okei, tyhmä kysymys, mutten oo ikinä käynyt...

  • Viestiketjun aloittaja no minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Oijoi, baarissa saa olla omissa oloissaan kavereiden kanssa. Baaritiskillä jos oot nätti ja kivavartaloinen etkä ole pukeutunut kaapuun, niin joku voi tulla kysyy mitäs tytsi ja tarjoo juotavaa.
Tähän juomien tarjoamiseen en ole vielä törmännyt! Suomessa siis ja tuntemattomien osalta. Kerran yhdet jannut ehdotti, että mentäis juomaan pirtua niitten autoon. Ei menty. Siinä oli kokemukseni siitä, että mulle tarjotaan juomia :D

 
ap
olette oikeassa siis miehen suhteen, tekee väärin ja on mustis jne...
minun pitäis vain rohkaistua mutta aina kun teen niin ja yritän ise päättää omista tekemisistä niin jotenkin mies saa minut niin syylliseksi ja ihan kuin koko maailma kaatuisi päälle, en osaa selittää tämän paremmin :( lupaan teille ja itselleni että jonain päivänä, ihan pian ;) minä teen niinkuin itse haluan!
Kiitos vastauksistanne!:)
 
yksi mies
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olette oikeassa siis miehen suhteen, tekee väärin ja on mustis jne...
minun pitäis vain rohkaistua mutta aina kun teen niin ja yritän ise päättää omista tekemisistä niin jotenkin mies saa minut niin syylliseksi ja ihan kuin koko maailma kaatuisi päälle, en osaa selittää tämän paremmin :( lupaan teille ja itselleni että jonain päivänä, ihan pian ;) minä teen niinkuin itse haluan!
Kiitos vastauksistanne!:)
Voivoi, kerrankin on kunnollinen ja siveä nainen, niin sitten muut naiset yrittävät heti jollain halpahintaisella sinkkuelämää-feminismillä pilata tämän naisen.
 

Yhteistyössä