Mitä asiaa et ymmärrä? -pino

  • Viestiketjun aloittaja Äiti-ihminen
  • Ensimmäinen viesti
En ymmärrä näitä palstan jokotai :xmas: Kaikki on pelkkää puhdasta mustaa tai valkoista. Mitään harmaan sävyjä ei ole olemassakaan. Väreistä puhumattakaan. Itse ollaan melkeipä pyhimyksijä muiden täysin väärässä ja väärin toimivien keskellä (elleivät ole täysin samaa mieltä olevia). Asiat ja ihmiset ovat joko :saint: tai :xmas: . Joskohan tuosta pointin jo tajusi :/
 
TwistedSister
Tämän palstan naisia.Hypitään silmille kun sanoo jostakin asiasta oman näkökulmansa.Pitäisi olla aina mielinkielin täällä.`Että joo,olen täysin samaa mieltä jokaisen kanssa.`
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 18:06 Äiti-ihminen kirjoitti:
Joskus on ollut tämänkaltainen avaus aiemminkin. Eli tähän pinotetaan niitä asioita, joita ei itse ymmärrä sen enempää selittelemättä.


Mä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka ovat vanhempiensa ainokaisia ja tekevät tarkoituksella vain yhden lapsen.
Mä en taas ymmärrä miksi ainokaisia pitäisi sääliä. Itse olen ainut lapsi, mutta haluan kyllä enemmän kuin yhden lapsen. Tykkäsin kyllä olla ainokainen enkä ole koskaan siitä kärsinyt. Itse asiassa lapsena toivoin, ettei vanhempani tekisi yhtään lasta lisäkseni...
 
Mistä pikkulinnut tietää tulla Suomeen just sillon, kun TÄÄLLÄ on lämmintä? :eek:
Siis niillähän kestää hullun kauan se tulomatka sieltä jostain etelästä tänne. Mistä ne tietää lähtee sieltä just sillon, että osuu tänne, kun täällä on lämmin?

Tarkotan nyt sitä tilannetta, että Suomeen tulee kevät aikasemmin tai siis on lämpimämpää aikasemmin kuin yleensä. :whistle: <br><br>
 
Chi
En ymmärrä enkä käsitä tapaa, jolla naisen keho ylläpitää sekä äidin elintoimintoja että huolehtii vauvasta sen verran "automaattisesti", että voin vaan istua ja katsella mahan kasvamista. :eek:
 
vierailija
sitä että jotkut sinkkunaiset tai varatut naiset yrittää ja haluaa suhdetta varatun miehen kanssa. Ne ei tiedä miten paljon se satuttaa ja miten monesti perheet hajoaa. Vaikka miehellä on tietysti vastuu tekemisistään mutta ei voi silti väittää että tälläiset naiset olisi kokokaan vastuusta vapaita.
Ihan samalla tavalla ne sotkee kuvioita.

Ja usein vain sen takia että halutaan nostattaa itseään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Mie en ymmärrä mitä huvia muut saa kun puuttuu toisten asioihin vaik ne ei ees kuulu niille ja puhuu pa.skaa minkä ehtivät ilman asioiden tarkistamista. :kieh:
Tätä asiaa sivuten en ymmärrä sitä että miksi joidenkin pitää joka helvetin asiaan mennä aukomaan päätä :headwall:
Yleinen ilmiö täällä ja ottaa välillä niin pahasti päähän.
 

Yhteistyössä