Mitä asiaa et ymmärrä? -pino

  • Viestiketjun aloittaja Äiti-ihminen
  • Ensimmäinen viesti
en ymmärrä et miten voin olla näin helekutin virkeä keskellä yötä tähän aikaan, olis taas järkevintä olla tuolla sängyssä ja saada unen päästä kiinni ,mutta kun ei väsytä niin ei väsytä, istutaan tässä sitten B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 00:37 Feel kirjoitti:
en ymmärrä et miten voin olla näin helekutin virkeä keskellä yötä tähän aikaan, olis taas järkevintä olla tuolla sängyssä ja saada unen päästä kiinni ,mutta kun ei väsytä niin ei väsytä, istutaan tässä sitten B)
Tätä en ymmärrä minäkään. Aamulla väsyttää, päivällä väsyttää, iltapäivällä on jo pakko ottaa tunnin tirsat, illalla väsyttää... mutta PIM, kun tulee nukkumaanmenoaika EI VÄSYTÄ YHTÄÄN!

e n t a j u a
 
NuoriAikuinen
ihmisiä jotka haluavat pahoittaa toisen ihmisen mielen ilman sen kummempaa syytä.. esim siis just jos käydään veetuilemaan vastaantulevalle tämän ylipainosta tms..
 
Mihin lepakot menee kuolemaan? Koska niillä ei ole (kai?) pesää niin tippuvatko kuolleena maahan kops vaan siitä pää alaspäin-asennosta vai mitä ihmettä? Meneevät maahan makaamaan? En tajuu.
Entä miks pulu-äidit eivät vie lapsiaan kävelylle? Tarkoitan city-puluja joita käppäilee suurina saattueina pitkin katuja kaiket päivät mut kaikki ne on jo aikuisia. Yhtään lasta en ole seurueissa nähnyt.
Jos naakka kävelee kadulla vastaan miksi mun on aina pakko sanoa päivää? Herättää varmaan kummastusta mutta on sen verran arvokkaan näköinen että on pakko tervehtiä. Kuvittelen usein että se nostaa hattua ja nyökäyttää päätään vastaukseksi.


Näitä mä mietin usein, uskokoon ken tahtoo. :\|
 
ATB
Mä en oikeasti ymmärrä ihmisiä joilla on pakottava tarve leikkiä salapoliisia ja takertua muiden asioihin. :eek: Oma elämä liian tasapaksua vai mikä toisten asioiden urkkimisessa viehättää? :whistle:
 
Mä en ymmärrä semmosia ihmisiä ketkä ei ymmärrä muitten päätöksiä. Jokainen elää omaa elämäänsä ihan itse, se ei pitäsi olla keltään pois, et teenkö näin vai noin. Niskakarvat nousee pystyyn jo pelkästä lauseen alotksesta "mä en ymmärrä että..." \|O
 
siteeraisinko laulun sanoja "maailmassa on monta asiaa mitkä hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa...". On asioita jotka teen omalla tavallani ja joku tekee omalla erilaisella tavallaan, that's it! ei kai niitä tarvitse lähteä listaamaan.
ehkä voisin sanoa että välttämättä en myöskään ymmärrä tällaisia aloituksia ja mietin mikä niiden tarkoitus onkaan, mutta eihän minun tarvitse aloittajankaan pääkopan sisälle sukeltaa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 09:14 äiti 40plusplus kirjoitti:
siteeraisinko laulun sanoja "maailmassa on monta asiaa mitkä hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa...". On asioita jotka teen omalla tavallani ja joku tekee omalla erilaisella tavallaan, that's it! ei kai niitä tarvitse lähteä listaamaan.
ehkä voisin sanoa että välttämättä en myöskään ymmärrä tällaisia aloituksia ja mietin mikä niiden tarkoitus onkaan, mutta eihän minun tarvitse aloittajankaan pääkopan sisälle sukeltaa :)
Tämäpä on hyvin kirjoitettu, joten peesailen.
 
empatian puutetta yleensä, sitä että ei osata asettua toisen ihmisen asemaan.... että ihminen tuomitaan (muualla kuin oikeudessa) ilman että tiedetään kaikki tosiasiat ja uskotaan juoruihin ja huhuihin joita totena puhutaan... toisen ihmisen loukkaamista fyysisesti tai toisen ihmisen mielen pahoittamista... sotia ja niitä julmuuksia, mitä niiden varjolla harjoitetaan varsinkin naisia ja lapsia kohtaan... paljon on muutakin mitä en ymmärrä... joku siteerasi lasten laulua samaa voisin minäkin siteerata "... hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa..."
 

Yhteistyössä