Mitä annatte virpojille?

  • Viestiketjun aloittaja noituuksia
  • Ensimmäinen viesti
noituuksia
Aikooko kaikki antaa virpojille palkkioksi perinteisen yllätysmunan? Mulla ois tuol kaapissa lakupötköjä ja niitä virvon varvon patukoita. Riittäiskö ne vai onko lapset ihan pettyneitä? Meinaan aika kalliiksikin tulee kaikille noi munat, kun täällä käy paljon virpojia.
 
Minä meinaan myös antaa lakupötköjä ja sitten varmaan ostan jotain hedelmäraejuttuja mistä saan sitten kaataa suoraan pussista virpojan koppaan: Minua ärsyttää suunnattomasti kun aina annetaan suklaamunia tai sitä suklaata jossain muussa muodossa. Ärsyttävää viedä yhtä lapsista trullittelemaan kun saa pelkkiä suklaamunia joita ei saa syödä.
 
jep
mää annan just lakuja ( jos ei tykkää suklaasta saa valita) ja virvon varvon patukoita ja hyvin kelpaa!! tosin lapselleni ja sen kavereille ostan munat virpomispalkaksi.....näkyy olevan tapana täälläpäin.... innolla otetaan kaikki virpojat vastaan! pienimmät virpojat ihkuja kun eivät tahdo sitä lorua muistaa kokonaan (tulispa paljon pikku virpojia) :)
 
Joskus olen tehnyt pieniä pussukoita missä on vähän sitä sun tätä.
Tänä vuonna ostin sellaisen tarjoustalo erän kindereitä 24 kpl. 1 kpl virpojaa kohti.
Meillä ei enää käy virpojia juurikaan.
Omat menee iskän kanssa pariin sovittuun paikkaan.
Onhan tuon 2 veenkin päästävä noidaksi.
 
noituuksia
No kiva, taidan olla sit ihan normaalilinjoilla :) Muistelen vaan et viime vuonnaki toi meiän likka sai niitä munia aika monta, vaikkei käynyt kuin omassa talossa virpomassa. Onpahan sit ainakin vaihtelua ja tosiaan suklaa/maitoallergisille jotain.
 
AAM
pezejä mm tarjoustalossa oli juuri tarjouksessa ostin ihan noitia varten :) musta ne on liikuttavia kun käyvät..
joskus hedelmiäkin: satsumia, viinirypäleitä.
Nameista pakattuja lakupötköjä (hulluilla oli tajouksessa 3,99 loota), keksejä tai sit niitä yksittäispakattuja pikkupatukoita fazulta.. virvonvarvoneita, minimunia, laitan koreihin ja sanon yleensä että vaikka kolme per henkilö niin että riittää muillekin... harvempi lapsi siinä ovella kehtaa kuitenkaan rohmuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Minä meinaan myös antaa lakupötköjä ja sitten varmaan ostan jotain hedelmäraejuttuja mistä saan sitten kaataa suoraan pussista virpojan koppaan: Minua ärsyttää suunnattomasti kun aina annetaan suklaamunia tai sitä suklaata jossain muussa muodossa. Ärsyttävää viedä yhtä lapsista trullittelemaan kun saa pelkkiä suklaamunia joita ei saa syödä.
Jos noin suunnattomasti ärsyttää niin älä vie. Jos joku haluaa antaa niitä suklaamunia tms. niin so what. Ei kaikki voi tietää ja osata ajatella että pitää nyt ostaa montaa erilaista sorttia trullikarkkeja että jos ei jollekin sovikkaan ne munat
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Minä meinaan myös antaa lakupötköjä ja sitten varmaan ostan jotain hedelmäraejuttuja mistä saan sitten kaataa suoraan pussista virpojan koppaan: Minua ärsyttää suunnattomasti kun aina annetaan suklaamunia tai sitä suklaata jossain muussa muodossa. Ärsyttävää viedä yhtä lapsista trullittelemaan kun saa pelkkiä suklaamunia joita ei saa syödä.
Jos noin suunnattomasti ärsyttää niin älä vie. Jos joku haluaa antaa niitä suklaamunia tms. niin so what. Ei kaikki voi tietää ja osata ajatella että pitää nyt ostaa montaa erilaista sorttia trullikarkkeja että jos ei jollekin sovikkaan ne munat
Kerro se lapselle joka rääkyy 3n muun perään kun he lähtee. Eikä siinä mitään jos niitä tulis parista paikasta (kun viime vuonnakin trullittelivat vain 5paikassa) mutta jos kierrät 5 paikkaa ja saalis on 5 munaa niin onhan se vähän ikävää lapselle. Vai väitätkö ettei ole? Minä sitten ostan sopivaa tilalle, tietysti, mutta onhan se ärsyttävää antaa toisen naaman eteen semmosta mitä ei voi syödä ja vaikka lapsi on allergikko, en todellakaan pilaa hältä trullittelun iloa.
 

Yhteistyössä