Mitä alkoholijuomaa ette enää ikinä juo?

mam
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla o paljonkin sellasia alkoholijuomia mitä en enää ikinä juo mutta syy siihen että en juo ei ole se että joskus olisin liikaa ko. juomaa juonut vaan yksinkertaisesti se et suurinosa alkoholeista on sellasia mistä mä tykkää. Helpompi olis luetella ne mitä mä juon.
Peesi :D oli just kuin mun näppikseltä tämä teksti.
 
Mä en oikein tiiä mitä se oli, jotain vihreetä likööriä pitkulaisessa pullossa kaverin isän baarikaapista..

Ja pirtua, sitä en juo enää ikinä... Tuli lopattua sellanen satsi että yrjö tuli kylään ja toivo lähti.
 
......
pirtu, viski, konjakki.. noihin en koske enää ikinä.. sit tiesti ural mocca ja ruska viini mut jos ei muuta ois kun noita kahta niin ne vielä menis jotenkuten alas.. ukko joi kerran vähän liikaa tuota ural moccaa, oksensi ja minähän ne siivosin, sen jälkeen ei oo mieli sitä tehnyt juoda.
 
Jägermeister.. se oli ihan hirveän makuista.. :x Tequila on myös yksi, jonka haju saa mun voimaan pahoin.. joskus nuorempana join sitä raakana ilman suolaa tai sitruunaa, mutta sitten tuli jotenkin mitta täyteen ja sen jälkeen en ole voinut juoda sitä, ainakaaan raakana.. ehkä jonkin drinkin mukana, mutta silloinkaan se ei saa haista..
 

Yhteistyössä