Mitä alkoholijuomaa ette enää ikinä juo?

Ensimmäinen on salmiakkikossu,aikoinaan kavereille piti näyttää esimerkkiä,miten juodaan useampi salmarishotti putkeen..
No siitä seurasi että yöllä sitten oksenneltiin mustaa oksennusta :x

Toinen on Huttunen (halpa viini) maku oli ihan ok ja ei oikeastaan käynyt päähän tai niin mä luulin,kunnes sitten kaupungilla hengailun ja baarissa parin siiderin jälkeen lähdettiin pitseriaan hakemaan pitsoja ja siinä jonossa sitten suorilta jaloiltani kaaduin polvilleni,kolmesti :ashamed:
 
vieras
Mulla o paljonkin sellasia alkoholijuomia mitä en enää ikinä juo mutta syy siihen että en juo ei ole se että joskus olisin liikaa ko. juomaa juonut vaan yksinkertaisesti se et suurinosa alkoholeista on sellasia mistä mä tykkää. Helpompi olis luetella ne mitä mä juon.
 
allerginen
Punaviinä kun se saa aikaan niin kauhean oksentelun ja mahakrampit. Ihan siis yksi lasillinen ( enkä tarkoita mitään litran lasillista ). Ja Gini maistuu päänsäryltä.
 
Sambuca.. Kaikki muu menee alas, paitsi se (muistan aina ne aniksen hajuiset oksennukset :x
Ai niin, salmaria join kerran tuopillisen :x Eipä ole sen jälkeen sitä tehnyt mieli :x

Noista kahdesta siis olen saanut tarpeekseni :saint:


muok. Ja yöööööök, Sininen Enkeli, Heinäsirkka :x Samoin kaikki Malibuta sisältävät juomat jää multa juomatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja allerginen:
Punaviinä kun se saa aikaan niin kauhean oksentelun ja mahakrampit. Ihan siis yksi lasillinen ( enkä tarkoita mitään litran lasillista ). Ja Gini maistuu päänsäryltä.
Mäkään en juo punaviiniä,vuonna yksi ja kaksi join lasillisen sitä ja päätä särki koko seuraavan päivän..
 

Yhteistyössä