Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

  • Viestiketjun aloittaja mielipidekysely
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Tavallinen ihminen. Virkistävää nähdä aito naisvartalo, netissä kun on tottunut niihin muokattuihin barbi-kuviin enimmäkseen.
Taisi kyllä olla teini eikä nainen. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Miks me naiset itte tehdään noista raskausarvista niin iso numero? Miksei niitä vois hyväksyä, niitä nyt vaan saattaa tulla ja sillä hyvä. Muutenkin naiset luo ihan itse itselleen aika tukalan ulkonäkö"vankilan"... :/
Tätä minäkin olen miettinyt. Miksi olen tyytyväinen ettei niitä arpia tullut, koska toisaalta minulla ei ole muutenkaan mikään unelmavartalo. Mutta minun vankila on tällä hetkellä aivan todellinen, olisi hurjan paljon mukavampaa mahtua KIVAN NÄKÖISIIN vaatteisiin, eikä mihinkään telttoihin :/
 
Amelie
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.
 
vieras
Minäkin näytän suht tuolta ja kyllä nähtävästi herätän niitä eroottisia ajatuksia omassa miehessäni ihan kiitettävästi. Itsekään en ota paineita. Pikkuisen katson, mitä syön ja jumppaan muutamia kertoja viikossa. Enempään ei ole intoa ainakaan vielä. Ja elämä hymyilee :).
 
jia
sellasia ajatuksia herätti että tosta mahasta saisi tosi kivan näkösen treenillä =) ei paha nyttenkään =) en pidä raskausarpia, tai muitakaan arpia, ällöttävinä.. en osaa nähdä niissä mitään inhottavaa. toki kaikki omat arvet ärsyttää, mutta jostain syystä toisten arvet ei näytä yhtään pahoilta.
 
vieras
Liian pienet housut. Ne vaan korostaa tuota löllykkää. Eikä tuo niin järin kaunis muutenkaan ole. Synnyttänyt nainen voi saada mahan timmiksi. Se ei ole oikeastaan edes kovin vaikeaa. Teko syy tuo "olen synnyttänyt ja siksi tämän näköinen"
 

Yhteistyössä