Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

  • Viestiketjun aloittaja mielipidekysely
  • Ensimmäinen viesti
mielipidekysely
Monesti puhutaan, että äidin vartalo on omalla tavallaan kaunis.
Se on monesti kaukana siitä pinnallisesta trendivartalosta, mitä tämä maailma palvoo...mutta siinä voi nähdä ehkä jotain suurempaa?
Oisko se sitä elämänjälkeä?

Raskausarvet kertovat, että tähän maailmaan on saapunut uusi ihminen.
Voiko tapahtua mitään suurempaa?
Toki ne voi nähdä myös rumina ja karmeina juovina pullataikinassa, jos niin tahtoo.

Tämä vartalo kuuluu useamman lapsen synnyttäneelle, nuorelle, elämänmyönteiselle ja iloiselle äidille. Olen saanut luvan tämän kuvan julkaisemiseen netissä. Kerro mitä ajatuksia tämä sinussa herättää!:)

http://www.aijaa.com/v.php?i=708115.png
 
vieras
maha on niinkuin minulla ja raskausarvet vaalenee 2 vuodessa.ilmeisesti synnytyksestä ei ole kulunut paljon aikaa.minä sanon aina että jos ei jollekkin minun maha kelpaa laittakoon silmät kiinni.ja toisakseen oma ukkohan se niitä katselee ja napa paita ikä on jo ollut ohi vuosia sitten.ja omat raskausarpeni ylpeydellä kannan koska lapseni ovat saaneet kohdussani turvallisen alun maailmaan.et ihan ok maha
 
Sehän on ihan niinku minusta olis kuva otettu,
välillä tuntuu et kaikilla on vartalot timmissä lapsienkin jälkeen, joten oli
lohdullista huomata, että on niitä muitakin joilla on jääny tuo löllömaha ( ja voi että sitä on hankala saada pois)
 
mielipidekysely
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tän viestiketjun aloittaja on joko tytsi-89 tai sit kuvassa oleva henkilö :) kukaan ei pyydä kaveriltaan löllökuvaa, että saanko laittaa nettiin!
Anteeksi, mutta olen enemmänkin kiinnostunut synnyttäneiden naisten vartaloista. Omasta mielestäni se on hyvin kaunis ja rakastan kuvata sellaisia mustavalkoisia äiti-vauva-kuvia, kaikkineen arpineen ja löllöineen! Lisäksi maalaan mielelläni samasta aiheesta. Jotenkin nämä äiti-ihmisten löllöt ovat vaan lähellä sydäntäni. Ehkä siinä ei sinun mielestä ole mitään kaunista ja saat olla aivan vapaasti sitä mieltä, minä olen kuitenkin eri mieltä!:)
 

Yhteistyössä