Mitä ajatuksia herättää 20-vuotias joka asuu avoliitossa ja on kihloissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä ajatuksia se nyt voisi herättää? Kovin normaaleja ilmiöitä molemmat.
Mitä ajatuksia herättää, että joku parikymppinen asuu avoliitossa, mutta ei ole kihloissa?
Mitä ajatuksia herättää, että kälyni on Hämeenlinnasta?
Mitä ajatuksia herättää, että käyn töissä?
Mitä ajatuksia herättää, että paras ystäväni erosi nelikymppisenä?

Mitä sä nyt oikeastaan kysyt?
 
vierailija
Kumpaa sä tällä jahtaat, Hui hirveetä varmaan harrastavat esiaviollista seksiäkin vaiko et Herran Jumala onks joku viel noin vanhoillinen et menee kihloihin ja muuttaa viel yhteenkin? Onks se niin kuin out? Ite olen ollut 20 kun muutin yhteen mieheni kanssa ja mentiin kihloihin, nyt siitä on jo 13 vuotta ja naimisissa ollaan oltu 10 vuotta ja lapset 5v ja 3v.
 
vierailija
No ei yhtään mitään, aivan tavis. 20-vuotiaana alkaa olla melkeinpä yleisintä juurikin olla kihloissa ja asua yhdessä poikkiksen kanssa, muttei sen enempää vielä (ei lapsia, ei häitä).
 
vierailija
Minusta 20-vuotiaan on luonnollisinta olla villi ja vapaa sinkku ja kokeilla ihmissuhteita, mutta ei asua avoliitossa tai vielä suunnitella mitään vakavaa. Kyllä sitä ehtii sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Mun mielest kuuluu mennä naimisiin tai erota. Mun parikymppinen poikani astuu pian avioon mun painostuksesta ja se on ok. Ei voi olla sillein sitoutunut että takaportti on auki.

Toinen vaihtoehto on tietty ero. Se olis harmi sillä oon tosi tosi kiintynyt mun poikani nyksään. Hän on aivan ihana. Tosin hirveen hiljanen hissukka ja paljon pitää bisseä juottaa että juttu alkaa lentää. Hän myös laittaa aina mun kynsiä ja tukkaa. Kyl äiti on tyytyväinen, kun poika löysi kauneusalan ammattilaisen. <3
 

Yhteistyössä