Pitkä viikonloppuvapaa pe-su.
Tämän päivän pyhitin parisuhteelle. Vein lapset aamulla anoppilaan hoitoon, tein mulle ja miehelle aamupalan ja syötiin pitkän kaavan mukaan. Käytiin kaupoissa (tekemässä tuleville vauvoille vähän hankintoja), sitten mentiin syömään, käytiin leffassa, tultiin kotiin. Helliä hetkiä ja tunnin päiväunet. Sitten oltiin vaan, haaveiltiin tulevasta ja muisteltiin menneitä. Klo 19 haettiin lapset takaisin kotiin.
Huomisen pyhitän lapsille. Jokainen sai päättää jonkun jutun. Eli aamulla teen toiveiden mukaisen aamiaisen, jälkkäriksi haetaan pyöräillen jätskit kaupasta. Sitten lähdetään bussilla kaupunkiin, käydään yhdessä tietyssä puistossa, sitten heseen syömään, sitten luonnontieteelliseen museoon pyörimään. Illalla leivotaan yhdessä pipareita ja joulutorttuja (lasten toive, huom) ja herkutellaan niillä sekä katsotaan yks leffa. Nukkumaan olohuoneen lattialle siskonpetiin.
Sunnuntai on sitten koirien päivä, eli heti aamusta lähdetään metsään, ajetaan kaikkien kolmen kanssa jäljet, sitten patikoidaan laavulle evästämään. Tehdään joku rauhallinen, pitkä lenkki, käydään järvenrannalla, että ne pääsee uimaan jotka haluaa. Illalla sitten kynsien leikkuu, turkkien hoito (eli harjaus ja punkkitarkastus) ja paljon rapsuttelua sekä makoisat poronluut.
Mulle on yleinen tapa satsata aina johonkin. Viime lauantai oli minun oma hemmottelupäivä ja sunnuntai oli kotityöpäivä