Mitä ajattelisitte jos tuore miesystävä sanoisi mahdollisesta raskaudesta näin?

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
Miten on?
[QUOTE="a p";24790715]Oletko kännissä? :)[/QUOTE]

En ole, mutta sinä taidat olla. Avaa hyvä ihminen silmäsi. Hoitajaa tuo ukko on vaikka eikä tasa-arvoista kumppania. Luoja yksin tietää mitä tautejakin sillä on kun ei kerran kortsuja halua käyttää.

3 lasta
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;24790804:
Huonon muistin tueksi voi virittää esimerkiksi kännykän kalenterin piippaamaan aina tiettyyn aikaan päivästä, jos asiasta oikeasti välittää.
Tai hommata vaikka lääkekellon, joka kyllä ilmoittaa kun on napin aika ;)

Ei kukaan normaali 5-kymppinen ole niin lahopää, että unohtelisi lääkkeitään jatkuvasti. Eikä tuon ikäinen muutenkaan ole mikään vanha rahjus, vaan mies parhaassa iässä :p ainakin yleensä...

"a p"
[QUOTE="JepJep";24790832]Entäpä rannekello? Vai unohtaako senkin kotiin?[/QUOTE]

Kello on aika ranteessa, mutta taitaa olla sellainen ettei siihen saa mitään ajastettua.

Ei mies mikään rahjus ole vaan erittäin viriili ja voimissaan oleva mies, mutta synnynnäinen sydänvika on ainoa joka tuottaa ongelmia. Niin ja se huono muisti.

tuota
Otsikostasi ajattelisin, että sanoo suoraan, ettei lasta halua eikä siitä aio huolehtia. Suoraa puhetta, usko se.
Muusta taas, niin jos on niin ehdoton, ei keskeytettyyn luota. Jos sinä luotata, olet hänen sanot kuultuasi ottanut itse tietoisen riskin Yh "urasta" tälle uudelle vauvalle. Laita sitten kierukka, jos ei pillereihin luota. Mini pillerit yleensä toimii jos vaan muistat ne.

"a p"
Otsikostasi ajattelisin, että sanoo suoraan, ettei lasta halua eikä siitä aio huolehtia. Suoraa puhetta, usko se.
Muusta taas, niin jos on niin ehdoton, ei keskeytettyyn luota. Jos sinä luotata, olet hänen sanot kuultuasi ottanut itse tietoisen riskin Yh "urasta" tälle uudelle vauvalle. Laita sitten kierukka, jos ei pillereihin luota. Mini pillerit yleensä toimii jos vaan muistat ne.
Enhän mä ole unohtanut niitä pillereitä. Eikä ole mitään uutta vauvaa.

tuota
[QUOTE="a p";24790970]Enhän mä ole unohtanut niitä pillereitä. Eikä ole mitään uutta vauvaa.[/QUOTE]

Niin mutta sinä tuossa kirjoituksessa pähkäsit mitä JOS. Ja minä vastasin että kun toinen on suoraan sanonut ettei isäksi ryhdy, niin sinä joko lopetat suhteen, huolehdit ehkäisyn johon voit luottaa tai otat tarjolla olevat riskit ja vastaat yksin seuraukset, mies ei varmaan mieltään asiasta muuta myöhemminkään. En kuvitellutkaan, että sinulle nyt olisi vauvaa tulossa. Ja olit kuitenkin huolissasi pillereiden tehosta, se on todella hyvä kunhan muistat ne, turhaan niiden epävarmuudesta vastahakoiselle miehelle taustaa petaat. Jos et luota, hankit paremman keinon.

Huoh, eipähän tarvi ihmetellä, että naisten oikeudet ovat mitä ovat kun näitäkin vastauksia täältä lueskelee. :headwall:

Ap:lle vastaus:
Mies on tosiaan ainakin rehellinen, mutta mulla menis tollasen jälkeen maku koko miehestä. Ois hyvin nopeasti entinen mies.

Miten on?
Oletko sä joku 18v?
50v ei ole hoitajaa kaipaava vanhus, herranen aika sentään :LOL:
en ole , olen lähempänä viittäkymentä kuin kahtakymmentä.
Kyllä viisikymppinen joka ei välitä pitää itsestään huolta, eikä viitsi ottaa lääkkeitään (useita) silloin kuin pitäisi on vastuuton . Olen nähnyt ihan tarpeeksi noita täysin huollettavia ukkorahjuksia ystävieni vanhemmissa ja kumppaneisa.
Älä hyvä nainen ota tuollaista riippakiveä itsellesi. Jos se ei välitä huolehtia itsestään ei se kyllä huolehdi muistakaan. Sinä annat ja annat etkä saa mitään takaisin. Päädyt katkeraksi omaishoitajaksi käyttyiselle ukonraakille.
Älä ainakaan sitten vingu kun huomaat olevasi raskaana, yksin ja herpesrakkula kukkii iloisesti alapäässä.

Niin mutta sinä tuossa kirjoituksessa pähkäsit mitä JOS. Ja minä vastasin että kun toinen on suoraan sanonut ettei isäksi ryhdy, niin sinä joko lopetat suhteen, huolehdit ehkäisyn johon voit luottaa tai otat tarjolla olevat riskit ja vastaat yksin seuraukset, mies ei varmaan mieltään asiasta muuta myöhemminkään. En kuvitellutkaan, että sinulle nyt olisi vauvaa tulossa. Ja olit kuitenkin huolissasi pillereiden tehosta, se on todella hyvä kunhan muistat ne, turhaan niiden epävarmuudesta vastahakoiselle miehelle taustaa petaat. Jos et luota, hankit paremman keinon.
Niin, että naisen vastuulla koko paneminen?
Voi v*ttu että täällä pyörii typerää porukkaa, oikeesti.

tuota
Niin, että naisen vastuulla koko paneminen?
Voi v*ttu että täällä pyörii typerää porukkaa, oikeesti.
Ei ole naisen vastuulla, normaalissa tasavertaisessa suhteessa. Mutta jos ap haluaa olla miehen kanssa, joka tuon asian on noin suoraan sanonut, on hänen vaihtoehdot huolehtia ehkäisystä tai vastata riskeistä. Minä en edes olisi tuollaisen miehen kanssa, mutta jos ap haluaa olla niin... Minusta hän vähän tekstissään "lypsi" meiltä sellaisia mielipiteitä, että kyllä mies sitten varmaan vauvasta tykkäisi jne.
Eli vastasin niillä tiedoilla mitkä ap kirjoituksessaan minun mielestäni antoi. En itse ole yhtään sitä mieltä että ehkäisy on vain naisen hommaa, mutta eipä se miekään sitä mieltään luultavasti jälkikasvusta muuta.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="a p";24790403]
Mies on kyllä ottanut melkoisen riskin ennen mun pillereiden aloitusta koska "ehkäisynä" oli keskeytetty yhdyntä.[/QUOTE]

Ja sinulla ei ollut mitään sitä vastaan?
Itse olisin tuossa vaiheessa kysynyt, että onko ihan varma asiasta ja onko valmis tulemaan isäksi, jos tulisin tuollaisessa tilanteessa raskaaksi.

"vieras"
No olis mun kohdalla ainakin entinen miesystävä tuon jälkeen, tai ainakaan mitenkään vakavissani en pystyisi enää suhteeseen hänen kanssaan suhtautumaan. En itse ole missään tapauksessa valmis tekemään aborttia siitä syystä että ehkäisy (mun tilanteessa kierukka, mut ei sekään 100% varma ole vaikkei sitä mitenkään väärin voikaan käyttää) pettää parisuhteessa ja jos toi on miehelle syy lähteä kälppimään, niin sit voi tehdä sen jo nyt. Jos mies ei kerran halua enää lapsia, niin tehköön sterilisaation.

• Tykkää
Reactions: Joxu

Yhteistyössä