[QUOTE="a p";24790821]Mutta kun mies saattaa unohtaa kännykän kotiin...[/QUOTE]
No sitten ei taida voida mitään..
No sitten ei taida voida mitään..
Tai hommata vaikka lääkekellon, joka kyllä ilmoittaa kun on napin aikaAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;24790804:Huonon muistin tueksi voi virittää esimerkiksi kännykän kalenterin piippaamaan aina tiettyyn aikaan päivästä, jos asiasta oikeasti välittää.
Oletko sä joku 18v?En ole, mutta sinä taidat olla. Avaa hyvä ihminen silmäsi. Hoitajaa tuo ukko on vaikka eikä tasa-arvoista kumppania.
Niinpä. Jos terveyden kannalta ajatellaan, niin huonommassa kunnossa mä olen ja enemmän mä olen sairaalassa ollut kuin mies. Mun elimistö on varmasti paljon huonommassa kunnossa kuin miehen. Mulla on elinikä varmasti lyhentynyt ja reilusti.Oletko sä joku 18v?
50v ei ole hoitajaa kaipaava vanhus, herranen aika sentään
Enhän mä ole unohtanut niitä pillereitä. Eikä ole mitään uutta vauvaa.Otsikostasi ajattelisin, että sanoo suoraan, ettei lasta halua eikä siitä aio huolehtia. Suoraa puhetta, usko se.
Muusta taas, niin jos on niin ehdoton, ei keskeytettyyn luota. Jos sinä luotata, olet hänen sanot kuultuasi ottanut itse tietoisen riskin Yh "urasta" tälle uudelle vauvalle. Laita sitten kierukka, jos ei pillereihin luota. Mini pillerit yleensä toimii jos vaan muistat ne.
Eiköhän Suomesta löydy aika monta miestä jotka inhoaa kortsua.Mä tunnen yhden Jn joka mieluusti luottaa keskeytettyyn mutta on kullä ainakin 10v nuorempi...
en ole , olen lähempänä viittäkymentä kuin kahtakymmentä.Oletko sä joku 18v?
50v ei ole hoitajaa kaipaava vanhus, herranen aika sentään
Niin, että naisen vastuulla koko paneminen?Niin mutta sinä tuossa kirjoituksessa pähkäsit mitä JOS. Ja minä vastasin että kun toinen on suoraan sanonut ettei isäksi ryhdy, niin sinä joko lopetat suhteen, huolehdit ehkäisyn johon voit luottaa tai otat tarjolla olevat riskit ja vastaat yksin seuraukset, mies ei varmaan mieltään asiasta muuta myöhemminkään. En kuvitellutkaan, että sinulle nyt olisi vauvaa tulossa. Ja olit kuitenkin huolissasi pillereiden tehosta, se on todella hyvä kunhan muistat ne, turhaan niiden epävarmuudesta vastahakoiselle miehelle taustaa petaat. Jos et luota, hankit paremman keinon.
Ei ole naisen vastuulla, normaalissa tasavertaisessa suhteessa. Mutta jos ap haluaa olla miehen kanssa, joka tuon asian on noin suoraan sanonut, on hänen vaihtoehdot huolehtia ehkäisystä tai vastata riskeistä. Minä en edes olisi tuollaisen miehen kanssa, mutta jos ap haluaa olla niin... Minusta hän vähän tekstissään "lypsi" meiltä sellaisia mielipiteitä, että kyllä mies sitten varmaan vauvasta tykkäisi jne.Niin, että naisen vastuulla koko paneminen?
Voi v*ttu että täällä pyörii typerää porukkaa, oikeesti.