Mitä ajattelisit jos näkisit kaupassa...

  • Viestiketjun aloittaja Ihana mies
  • Ensimmäinen viesti
Ihana mies
Nuoren pariskunnan, mies nappaa naista takaapäin lanteilta kiinni, ohimennen hipaisee kädellään vauvavatsaa, suutelee naista huulille ja kevyesti vielä kaulallekin.

Nainen hymyilee ja jatkaa sitten ostoksia ja mieskin malttaa pitää näppinsä kurissa loppureissun ajan.

Herättääkö tämä paheksuntaa?
 
"vieras"
mä hämmentyisin. mä vaan oon semmoinen. vaikka ei tuo sinänsä haittaa tai oo pahasta.

se järkytti , kun baarista astui ulos känninen pariskunta, ja mies kouri siinä julkisesti naisen tissit aika kovasti, kauan ja kovakouraisesti läpi, ja nainen vaan seiso silmät lasittuneena.

Tuohon verrattuna siis ihan kestäsin tuon näyn, vaikka hämmentyisinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
en ole dd
siis mikä kysymys tämä nyt on?miksi? ei kait tuo mitään tunteita herättäisi, ihan normijuttu. Voisi olla toki että tulisi hieman omaa kultaa ikävä kun näkee rakastavaisia....
 
Ihana mies
Mieheni yllätti minut noin jokunen päivä sitten. Ja kyllä siinä kiinnitti kaikesta ihanuudesta huomiota niihin ympärillä oleviin, aika moni oli kummastuneen tai nolostuneen näköinen.

Eikä siis ollut mitään hävytöntä kourimista, limojen vaihtoa tai muuta teinimeininkiä :)
 
"Aha"
Me käyttäydytään noin joka päivä ja ihan julkisesti. En ole koskaan osannut edes ajatella, että joku katsoisi tai kummeksuisi. Mua ei nolota tai kummeksuta tai en oikein edes kiinnitä huomiotakaan hellitteleviin pareihin tai suutelijoihin.
 
varas
Herättää paheksuntaa ainakin minussa. Käsikädessä kulkemisen nyt vielä jotenkin ymmärrän, mutta en muuta lääppimistä, suutelua ja kourimista _yleisillä paikoilla_.
 
Hmm... ootkohan nähnyt mut ja mun miehen? :wave: Tapahtui tänään Sellossa? ;)

*muoks* Kirjoitin niin kauan (teen muuta samalla) että huomasin vasta jälkikäteen et kyse oli teistä. Mut joo, me ainakin saadaan ihan rauhassa kulkea vaikka vähän mahaa silitelläänkin ja pussaillaan toisiamme...
 
Viimeksi muokattu:
Ihana mies
HouseOfSleep, tää oli mulle eka kerta kun huomasin miten muut katsoivat meihin. Musta on ihana nähdä pareja jotka uskaltavat näyttää tunteitaan julkisesti, vaikka juurikin pikkupusuilla tai haleilla.

Suomalaiset vaan tuppaa olemaan niin yrmeää väkeä että yleensä tullaan hiukset takkunutturalla, tuulipuku mustikassa ja naama norsun veellä kaupassa vastaan... :D
 
HouseOfSleep, tää oli mulle eka kerta kun huomasin miten muut katsoivat meihin. Musta on ihana nähdä pareja jotka uskaltavat näyttää tunteitaan julkisesti, vaikka juurikin pikkupusuilla tai haleilla.

Suomalaiset vaan tuppaa olemaan niin yrmeää väkeä että yleensä tullaan hiukset takkunutturalla, tuulipuku mustikassa ja naama norsun veellä kaupassa vastaan... :D
Jännä, mä asun varmaan eri Suomessa kuin sä.
 

Yhteistyössä