"vieras"
[QUOTE="aapee";23356150]Ei mulla mitään ongelmia ole alkoholin käytön tai sen "oman elämän" suhteen... harmittaa vaan että aina kun yrittää jotakin järjestää, niin tätä tyyppiä ei tunnu kiinnostavan... kohta en sitä viitsi mihkään kutsuakaan. Voishan sitä tulla vaikkei itse joiskaan... jotenkin kyrsii että tulee aina autolla ja lähtee tyyliin klo 22, kun muut vasta alkaa innostumaan. Itse ainakin ajattelen että toivottavasti mun elämälle ei käy noin jos saan lapsia...[/QUOTE]
Hehheh, mulla EI ole lapsia ja toimin juuri noin, jos kutsu käy jonkin kaverin kaverin illanistujaisiin toiselle paikkakunnalle.
Jos jotakuta kyrsii se, että minä tulen 20 - 50 km päästä autolla ja lähden ajoissa kotiin, niin se ei ole kyllä minun ongelmani ollenkaan
Ajan myötä sitä vaan oppii priorisoimaan asiat tärkeisiin ja vähemmän tärkeisiin. Sitten käy niin, että ne vähemmän tärkeät karsiutuu kokonaan pois. Ja hyvä niin, ap!
Hehheh, mulla EI ole lapsia ja toimin juuri noin, jos kutsu käy jonkin kaverin kaverin illanistujaisiin toiselle paikkakunnalle.
Jos jotakuta kyrsii se, että minä tulen 20 - 50 km päästä autolla ja lähden ajoissa kotiin, niin se ei ole kyllä minun ongelmani ollenkaan
Ajan myötä sitä vaan oppii priorisoimaan asiat tärkeisiin ja vähemmän tärkeisiin. Sitten käy niin, että ne vähemmän tärkeät karsiutuu kokonaan pois. Ja hyvä niin, ap!