saanen kysyä miksi?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:En mitään positiivista.
Näin minäkin ajattelisin. En tajuu niitä jotka pitävät huonona esim. just valjaiden käyttöä koska sehän on sen lapsen turvallisuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Vilkas pieni jonka vanhemmat tahtoo pitää turvallisesti mukana
nimenomaan. mäkin ajattelisin että turvallisuuden vuoksi... ei siksi ettei ole koiraa tullut perheeseen hankittuaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin minäkin ajattelisin. En tajuu niitä jotka pitävät huonona esim. just valjaiden käyttöä koska sehän on sen lapsen turvallisuuden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Vilkas pieni jonka vanhemmat tahtoo pitää turvallisesti mukana
Mun mielestä valjaat ei kuulu lapselle. Lasta voi muutenkin opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona. Mutta se on vaan mun mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaElohopea:saanen kysyä miksi?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:En mitään positiivista.
Mutta ei kai tollainen 1-2 vuotias paljon järkipuhetta kuuntele ?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mun mielestä valjaat ei kuulu lapselle. Lasta voi muutenkin opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona. Mutta se on vaan mun mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaElohopea:saanen kysyä miksi?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:En mitään positiivista.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mun mielestä valjaat ei kuulu lapselle. Lasta voi muutenkin opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona. Mutta se on vaan mun mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaElohopea:saanen kysyä miksi?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:En mitään positiivista.