Mitä ajattelette kun näette lapsen jolla valjaat?

vieras
Äiti/Isä huolehtii lapsen turvallisuudesta.
Meillä esikoista talutettiin esim. kaupungilla noissa valjaissa, kun muuten jäppinen olisi ollut auton alla ja mulla oli kuitenkin vaunut vielä huolehdittavana.
 
PahaSilmä
No minulle tulee muisto omasta lapsuudesta. Minulla oli valjaat. En muista, että niitä olisi koskaan käytetty, mutta jollain tavalla koin ne alentavina jos silloin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Vilkas pieni jonka vanhemmat tahtoo pitää turvallisesti mukana :)
Näin minäkin ajattelisin. En tajuu niitä jotka pitävät huonona esim. just valjaiden käyttöä koska sehän on sen lapsen turvallisuuden vuoksi.
 
Minä ainakin kun pojalla käytin niin halusin pitää pojan turvassa juuri autoilta ja sitten että ei hukkaan mene, ilman että raahaan häntä kädestä...pojallakin kun oli se vaihe että minä ite kävelen, en mene vaunuihin istumaan...se minusta on kamalamman näköistä kun pientä lasta raahataan kädestä niin että pienen käsi on ihan punainen
 
Ai kävellessä?
Varmaan ajattelisin et miksi lapsi ei istu vaunuissa jos ei voi kävellä ja pitää kädestä? Ja samalla ajattelisin myös että hyvä että vanhemmat tekevät tilanteesta turvallisen.

En kyllä ole kertaakaan nähnyt lasta joka kävelisi valjaat päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Vilkas pieni jonka vanhemmat tahtoo pitää turvallisesti mukana :)
Näin minäkin ajattelisin. En tajuu niitä jotka pitävät huonona esim. just valjaiden käyttöä koska sehän on sen lapsen turvallisuuden vuoksi.
nimenomaan. mäkin ajattelisin että turvallisuuden vuoksi... ei siksi ettei ole koiraa tullut perheeseen hankittua :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaElohopea:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
En mitään positiivista.
saanen kysyä miksi?
Mun mielestä valjaat ei kuulu lapselle. Lasta voi muutenkin opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona. Mutta se on vaan mun mielipiteeni.

entäs jos lapselle vaan ei auta toi "opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona"... :headwall:

musta ainakin on turvallisuus ennen kaikkea. kamalaa jos lapsi jäisikin auton alle vaan siksi ettei vanhemmat ole kehdannu käyttää lapsella valjaita! :eek:
 
Salama McQueen
Että mistä sais meillekin sellaiset valjaat? :whistle: Mä olen ollut jotenkin ajatuksena niitä vastaan, että ei ihmislapsille. KUNNES sain oman poikani, joka on ylivilkas, karkailee, rimpuilee ja liikkuminen tuollaisen tapauksen kanssa ON vaarallista.

 

Yhteistyössä